ΤΑ
ΤΡΩΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ
Παραθέτω ένα
κείμενο για τα κιμπούτζ όπως
μου το έστειλε κάποιος :
Οι απόψεις αυτές δεν είναι καινούριες γίνανε πράξη στα πρώτα
εβραικά κιμπουτζ στο Ισραήλ. Βλέπεις οι πρώτοι σιωνιστές ήταν και
σοσιαλιστές και είχαν παραπλήσιες ιδέες για την οργάνωση της
κοινωνίας. Έφτιαξαν λοιπόν τα κιμπουτζ ως κοινόβια, γάμοι δεν
υπήρχαν, οι γυναίκες κυκλοφορουσαν με αντρικά ρούχα και έκαναν
αντρικές δουλείες, τα αγόρια και τα κορίτσια είχαν κοινά μπάνια
και τουαλέτες, τα παιδία που γεννιοντουσαν αντιμετωπίζονταν ως
παιδία όλου του κοινοβίου, η οποιαδήποτε ένδειξη παραπάνω στοργής
από τους βιολογικούς γονείς προς τους βιολογικούς τους απογόνους
τιμωρούταν κλπ κλπ.
Το
ζήτημα της νέας αυτής οργάνωσης της κοινωνίας μελετηθηκε
επισταμενα απο κοινωνιολόγους της εποχης που παρουσιασαν την
οργάνωση των κιμπουτζ ως την ιδεατή κοινωνία. Μόνο που 20 χρόνια
μετα οι συνθήκες στα κιμπουτζ είχαν αλλάξει οριστικά και
αμετάκλητα. Σταδιακά οι άντρες άρχισαν να επικεντρώνονται στις
παραγωγικές εργασίες και βρίσκονταν στις ηγετικές θέσεις των
κιμπουτζ, ενώ οι γυναίκες άρχισαν να επικεντρώνονται στην
ανατροφή των παιδιών, τη διδασκαλία ενώ έδειχνα αδιαφορία για τη
πολιτική κλπ. Τα πρώτα παιδία που γεννήθηκαν στα κιμπούτζ μέχρι
την εφηβεία συμπεριφέρονταν όπως αναμενόταν και βάσει των πιστεύω
των σοσιαλιστών φωστήρων. Όταν όμως τα κορίτσια έφτασαν στην
εφηβεία ξέσπασαν ταραχές μέσα στα κοινόβια διότι
αρνίοντουσαν να μοιράζονται τα μπάνια με τα αγόρια. Τα παιδία
επίσης άρχισαν να αναζητούν ποιοί είναι οι βιολογικοί τους γονείς
και το αντίστροφο. 20 χρόνια μετά τους σοσιαλιστικούς
πειραματισμούς διαπυστώθηκε πως οι γάμοι και οι δεσμεύσεις είχαν
επανέλθει ως θεσμός μέσα στα κιμπούτζ και τα ζευγάρια μεγαλωναν τα
δικά τους παιδία κανονικά κλπ.
Με
λίγα λόγια ο νόμος της φύσης δε μπορεί να αλλάξει. Οι άνδρες
αποτελούν τη μαγιά για τη παραγωγικό και διοικητικό κομμάτι της
κοινωνίας, οι γυναίκες αισθάνονται πιό άνετα προετοιμάζοντας τις
νέες γενίες και δουλεύοντας με παιδία. Ο θεσμός της οικογένειας
είναι τόσο συνδεδεμένος με την αντίληψη μας περι ζωής που είναι
πλέον κομμάτι του DNA μας. Η ντροπαλότητα για τη γύμνια είναι
απόλυτα φυσική.
Συμπέρασμα,
όποιος πάει κόντρα στη φύση είναι καταδικασμένος σε αποτυχία όπως
μας διδάσκει η ιστορία των κιμπουτζ , οι παραπλήσιες ανοησίες της
λενινιστικής ΕΣΣΔ και των χίπικων κοινοβίων.
Σχόλιά μου :
1) Τα παιδιά επίσης άρχισαν να αναζητούν
ποιοί είναι οι βιολογικοί τους γονείς και το αντίστροφο.
2) 20 χρόνια μετά τους σοσιαλιστικούς
πειραματισμούς διαπιστώθηκε πως οι γάμοι και οι δεσμεύσεις
είχαν επανέλθει ως θεσμός μέσα στα κιμπούτζ και τα ζευγάρια
μεγάλωναν τα δικά τους παιδιά κανονικά κλπ.
Εάν
μια κοινωνία θέλει να κυριαρχήσει
πρέπει να είναι σαν την
κοινωνία του Πλάτωνα . Οι ηγέτες
της οφείλουν ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ να
μην γνωρίζουν ποιά είναι τα
βιολογικά τους παιδιά . Ο
ΓΑΜΟΣ πρέπει να είναι άγνωστος
σαν θεσμός . Μπορεί τα
ζευγάρια να συζούν αλλά γάμος
σαν τελετή και σαν νομική
δέσμευση δεν θα πρέπει να
υπάρχει .
Το κείμενο αυτό μας λέει
οτι οι περιούσιοι ΔΕΝ
ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΟΥΝ την
ΠΟΛΙΤΕΙΑ του Πλάτωνα . Επομένως όλα
αυτά που ακούγονται οτι δήθεν
στην ψυχολογία είναι
διαφορετικοί απο εμάς ( προσηλωμένοι
στον στόχο τους σε βαθμό ψυχοπάθειας
) δεν μπορώ να τα πιστέψω .
Είναι "μία απο τα ίδια"
.
Επομένως ο δρόμος είναι
ανοικτός για εμάς . Αρκεί να
καταφέρουμε να γίνουμε (
στα έργα ) ΕΛΛΗΝΕΣ και όχι
μόνον στα λόγια !
-------------------------------------------------------
Επικοινωνία
: pitago99@gmail.com
Αρχική σελίδα
: http://lofos.info/pythas/index.html
-------------------------------------------------------------------------
Προς τον υπάλληλο
που ελέγχει τις ιστοσελίδες
και τις "καρφώνει" στα
αφεντικά :
ΝΟΜΙΖΕΙΣ
ΟΤΙ Η ν e
Α e . Π Ο Χ
.Η ΕΣΕΝΑ ( που
γνωρίζεις ΠΟΛΛΑ ) ΘΑ ΣΕ
ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ;