ΤΙ  ΕΛΛΑΔΑ  ΘΕΛΟΥΜΕ :  ΑΝΑΤΡΟΦΗ   ΤΩΝ  ΠΑΙΔΙΩΝ

Καταθέτω   τις  απόψεις  μου  πάνω  στο  ζήτημα  "ΑΝΑΤΡΟΦΗ   ΤΩΝ  ΠΑΙΔΙΩΝ"   με  γνώμονα  "Πως   θα  την  κάνουμε  με  την  μέγιστη  αποτελεσματικότητα  και  την  ελάχιστη  σπατάλη  πόρων"  .
 Σε  ένα  καθεστώς   ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ   ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ    αυτά  ΘΑ  ΠΡΟΤΕΙΝΑ .  Το  άν  γινόταν  δεκτά  απο  την  πλειοψηφία  αυτό  είναι  άλλο  θέμα  που  δεν  το  γνωρίζω .

Τα  κείμενα  "ΤΙ  ΕΛΛΑΔΑ  ΘΕΛΟΥΜΕ;"   γράφτηκαν  για   να  αρχίσει  κάποιος  διάλογος   και  να  κατασταλάξει  ο  Ελληνοπρεπής   χώρος   πάνω  στο  φλέγον  αυτό  ζήτημα . Ουδεμία  δράση  δεν  δύναται  να  αναληφθεί  εάν  προηγουμένως  δεν  γνωρίζουμε  πού  θέλουμε  να  πάμε ,  πού  στοχεύουμε .
Βλέπε     
http://lofos.info/pythas/igesia.html  
Οι  ιδέες  που   παρουσιάζονται  εδώ  δεν  προστατεύονται   απο  πνευματικά  δικαιώματα  .  Οποιοσδήποτε  συμφωνεί  μπορεί  να  τις  υιοθετήσει   και  να  τις  προβάλει  σαν  δικές  του .
----------------------------------------------------------

Όλες  οι  κοινωνίες   βρίσκονται   αντιμέτωπες  με  το  ερώτημα   "Ποιός   θα  αναλάβει  το  κόστος   της   συντήρησης    των  μικρών  παιδιών  που   δεν  μπορούν  να  εξασφαλίσουν  την  τροφή  μόνα  τους ;" 

Η  σημερινή  κοινωνία    ( εδώ  και   10.000  χρόνια )   δίνει  την  απάντηση  "Η  οικογένεια"  .

Η οικογένεια  ( με  την μορφή  που  την  γνωρίζει  ο  "πολιτισμένος"  κόσμος )  είναι  μια  εφεύρεση  της  κοινωνίας  των  γεωργών   και  των  κτηνοτρόφων .  Οι  κοινωνίες   των  τροφοσυλλεκτών  είχαν  βρεί   άλλη  απάντηση  στο  ερώτημα  περί  ανατροφής  των  παιδιών .
Απ'  όσα  έχω  διαβάσει  για  τις  λιγοστές  κοινωνίες   τροφοσυλλεκτών  ( που  υπάρχουν  ακόμη ) συμπεραίνω  οτι  οι  γυναίκες   διάλεγαν  ελεύθερα  ποιός  θα  είναι  ο  πατέρας   του  κάθε  παιδιού   τους . Ίσως  σε πολλές  περιπτώσεις να  μην  ήταν   σαφές  ποιός  ήταν  ο  πατέρας  κάθε  παιδιού .
Αλλά   και  το   προϊόν  του  κυνηγιού   δεν  είχε  συγκεκριμένο  ιδιοκτήτη .  Ανήκε  σε  όλη  την  ομάδα  των  κυνηγών .  Δεν  μπορούσε   κανείς  να  πεί  "Εγώ  με  την  αξία  μου  κατέκτησα  αυτό  το  συγκεκριμένο  κρέας" .
Η  κάθε   γυναίκα , που  περίμενε  στη  σπηλιά  , έπαιρνε  το κρέας   απο  την  ΟΜΑΔΑ  ΤΩΝ  ΚΥΝΗΓΩΝ  και  όχι  απο  συγκεκριμένο   άνδρα .  Οι  γυναίκες   επέλεγαν  όποιον  ήθελαν  για  πατέρα  του  παιδιού  τους   και  αυτό  ήταν  καλό  για  την  κοινωνία .  Οι  γυναίκες  ( προφανώς )  επέλεγαν  μόνο  τους  καλύτερους  και  απέκλειαν  τους  "προβληματικούς"  .  Ήταν  μια  μορφή  φυσικής  επιλογής  που  βλέπουμε   κάθε μέρα  στη  Φύση  ,  σε  όλα  τα  είδη  πλασμάτων .
Όταν  αναγκάσθηκαν  ( λόγω  πίεσης  απο  τον  υπερπληθυσμό ;) οι  άνθρωποι  να   καλλιεργήσουν  και  να  εκθρέψουν  ζώα  ,  η  κατάσταση   άλλαξε  εντελώς .   Τώρα  πλέον  μπορούσε   να  πεί ο άνδρας  "Αυτό  το  σιτάρι   είναι  ΔΙΚΟ  μου .  Παρήχθη  με  εργασία  αποκλειστικά  δική  μου"  .  Μπορούμε   να  υποθέσουμε   οτι  τότε  έγινε   ένα  "συμβόλαιο"   μεταξύ  ανδρών και  γυναικών  .  Ο  άνδρας  είπε  στη  γυναίκα "Αναλαμβάνω  να   τρέφω   εσένα  και  τα παιδιά   που  θα  γεννήσεις   ( αφού  εσύ  δεν  έχεις  την  δύναμη  να   καλλιεργείς  και  να  προασπίζεις  το  χωράφι )  αλλά  σαν   αντάλλαγμα   θέλω  την  βεβαιότητα   οτι  τα  παιδιά   που  τρέφω  είναι   απο  το  δικό  μου  σπέρμα" .  Έτσι   γεννήθηκε   οι  σημερινή  οικογένεια .
Η  βάση  όμως  του  συμβολαίου  ήταν  η  ματαιοδοξία .  Ο  άνδρας   σκέφθηκε  "Δεν  θα   είμαι  εγώ  το   κορόϊδο  να  τρέφω  τα  παιδιά   αλλουνού .  Αν  θέλει  η  γυναίκα  να  της  δίνω  τροφή,  θα   γεννά  μόνο  δικά  μου  παιδιά"  . Το  συμβόλαιο   ήταν  καλό   για την  ματαιοδοξία   του  ανδρός   αλλά  κακό  για  την  κοινωνία .  Τώρα  πλέον   όλοι   οι  άνδρες  ( σωστοί  και σκάρτοι )   είχαν  δικαίωμα   να  αποκτήσουν  παιδιά  . Όπως   απεδείχθει  στην  πράξη  ,  οι  σκάρτοι  ( στους  αιώνες  που  ακολούθησαν ) γεννούσαν   πιό  πολλά  παιδιά  απο  τους  σωστούς !
 Αν  οι  σκέψεις   αυτές  είναι  σωστές  θα πρέπει  να  παραδεχτούμε  οτι  αυτή   η  μορφή    οικογένειας   ήταν  ένα  μεγάλο  λάθος  του  ανθρώπου .  Θα έπρεπε  ένα  μέρος    της  παραγόμενης  τροφής  να   κατατίθεται   σε  ένα  κοινό  ταμείο   και  να   μοιράζεται  σε  όλες  τις  γυναίκες .  Οι  γυναίκες θα  έπρεπε  να  αφεθούν  ελεύθερες   να  διαλέγουν  τον  πατέρα   των  παιδιών  τους .

Αυτή  η  μορφή  της  οικογένειας   επέζησε   επι  10.000   χρόνια  . Πρίν  10.000   χρόνια   ίσως  ήταν  η  καλύτερη  εφικτή  λύση  με  ελάχιστες  παρενέργειες  . Σήμερα    άρχισε   να  δείχνει  πλέον  έντονα   σημεία   γήρατος  .
 
Παραθέτω  μερικά   μελανά  σημεία  της  οικογένειας όπως  τα  ακούμε  απο  τις  ειδήσεις :

1)  Ενδοοικογενειακοί  βιασμοί  . Η  οικογένεια  είναι   μια  φυλακή  όπου  δεσμοφύλακας  είναι  συνήθως  ο  άνδρας  που  φέρνει  την  τροφή . Οι  βιασμοί   δεν  ανακοινώνονται  γιατί  η  σύζυγος  και  τα  παιδιά  δεν  θέλουν  να  θίξουν  τον  μοναδικό  τροφοδότη  τους .
2)  Ενδοοικογενειακή  βία . Γυναίκες  κακοποιούνται  και  δεν  μιλάνε   για  να  μην  μείνουν  χωρίς  τον  τροφοδότη .
3)  Πρίν  μερικά  χρόνια    μανιακός  παίκτης  του  καζίνο  έχασε  όλη  την  περιουσία  του  και  αυτοκτόνησε . Η  οικογένειά  του  πού  είναι  σήμερα  ;  Πώς  επιζεί ;   Τί έφταιγαν  τα  παιδιά  του  για  να  ταλαιπωρούνται   απο  τη  βλακεία  ενός  ανάξιου  πατέρα ;  Δεκάδες   γονείς   βρίσκονται  στις  φυλακές  . Τί  φταίνε  τα  παιδιά  τους  που   βιώνουν  τη  φτώχεια  και  την  ανασφάλεια ;
4)  Μέσα  στο  πρώτο  εξάμηνο  του  2008  μας  σόκαρε  η  ιστορία  του  70χρονου  απο  την  Αυστρία  που  είχε  φυλακισμένα  τα  παιδιά  του  και  τα  βίαζε .
5)  Το  1978  αποκαλύφθηκε  οτι  στο  χωριό  Κωσταλέξι  της  Λαμίας  , η  47χρονη  ( τότε )   Ελένη  Καριώτη    είχε  φυλακισθεί   (  απο  τα  τρία  αδέρφια  της )  στο  υπόγειο  του  σπιτιού  για  29  χρόνια  ! 
6)  Γονείς   πουλάνε   ή  εγκαταλείπουν   ή  εκδίδουν  τα  παιδιά  τους  λόγω  φτώχειας .

Αντιγράφω  απο   εφημερίδες  ( 2010 )  άρθρα   για   προβλήματα  που  αφορούν  δυσλειτουργίες   της  οικογένειας :
Επτά βρέφη από δύο έως πέντε μηνών που είχαν εγκαταλειφθεί από τις μητέρες τους στη Νεογνολογική Κλινική του μαιευτηρίου Αλεξάνδρα μεταφέρθηκαν χθες στο Ιδρυμα Βρεφών Μητέρα από τον υφυπουργό Υγείας Μάριο Σαλμά.

Τα βρέφη εγκαταλείφθηκαν από τις μητέρες τους αμέσως μετά τον τοκετό και όπως επεσήμανε ο διευθυντής της Νεογνολογικής Κλινικής, αναπληρωτής καθηγητής Χρήστος Κωστάλος είναι αγέλαστα γιατί δεν έχουν μια αγκαλιά να τα ζεστάνει, προέρχονται από μητέρες που είτε είναι χρήστες ουσιών, είτε πάσχουν από ψυχικά νοσήματα ή από βαρύτατες ασθένειες του ανοσοποιητικού συστήματος.

Ο ίδιος επεσήμανε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο στο μαιευτήριο, καθώς και κατά το παρελθόν έχουν φιλοξενηθεί στο μαιευτήριο μέχρι και 18 εγκαταλελειμμένα παιδιά, πράγμα που προκαλεί προβλήματα στην ομαλή λειτουργία της Νεογνολογικής Κλινικής.
---------------------
Δύο υποθέσεις τράφικινγκ με πρωταγωνιστές Bούλγαρους εξιχνίασε η Yποδιεύθυνση Aσφαλείας Hρακλείου. Συνελήφθησαν τέσσερα άτομα και αναζητούνται άλλα τρία.

Kαι στις δύο περιπτώσεις οι πρωταγωνιστές είναι συγγενείς. Σοκ προκαλεί το γεγονός ότι στη μία περίπτωση το θύμα ήταν μόλις 15 ετών και εμπλεκόμενοι είναι οι ίδιοι οι γονείς της.

Oι άνδρες της Aσφάλειας Hρακλείου εντόπισαν το πρωί του Σαββάτου τη 15χρονη Bουλγάρα η οποία όπως κατήγγειλε, ο 26χρονος ξάδελφος της που διέμενε στο Hράκλειο, έπεισε τους γονείς της να έρθουν στη χώρα μας για να εργαστούν. Στη συνέχεια εκμεταλλευόμενος την ανάγκη της οικογένειας για βιοπορισμό έπεισε τη 45χρονη θεία του και το 46χρονο θείο του να επιτρέψουν τις ερωτικές συνευρέσεις της ανήλικης κόρης τους με πελάτες έναντι του χρηματικού ποσού των 50 ευρώ.

Oπως προέκυψε από την προανάκριση η νεαρή συνευρέθηκε συνολικά δέκα φορές με 56χρονο Hρακλειώτη, οποίος, εκτός από τα χρήματα, της έδινε και διάφορα δώρα, πράγμα που γνώριζαν οι γονείς της και συναινούσαν.
-------------------
Προσωρινά κρατούμενος κρίθηκε χθες, με σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα, 58χρονος ιδιοκτήτης μπαρ της Καρπάθου στο κατάστημα του οποίου μία μητέρα φέρεται να εξέδιδε τη 15χρονη κόρη της. Σε βάρος του 58χρονου είχε ασκηθεί ποινική δίωξη από τον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ρόδου, Γιώργου Οικονόμου, για μαστροπεία κατ εξακολούθηση.

Εν τω μεταξύ, στον 35χρονο μεγαλοεπιχειρηματία της Καρπάθου που φέρεται ως πελάτης με τον οποίο η ανήλικη συνευρισκόταν σεξουαλικά επιβλήθηκε ο περιοριστικός όρος της εμφάνισής του κάθε 1η του μήνα στο Αστυνομικό Τμήμα της κατοικίας του.

Η 48χρονη μητέρα που εμφανίστηκε χωρίς δικηγόρο πρόκειται να απολογηθεί σήμερα, καθώς το δικαστήριο ζήτησε να ορίσει συνήγορο υπεράσπισης. Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, η 48χρονη φέρεται να εξέδιδε την ανήλικη κόρη της από την ηλικία των 14 χρόνων στο Ηράκλειο και στο Ρέθυμνο της Κρήτης, έναντι 200 και 300 ευρώ.

Ωστόσο και οι τρεις αρνούνται τις κατηγορίες. Ηδη, με προφορική εντολή του εισαγγελέα Πρωτοδικών η 15χρονη φιλοξενείται στο Κέντρο Παιδικής Μέριμνας Θηλέων Ρόδου. Επίσης, εξετάζεται το ενδεχόμενο η ανήλικη στη συνέχεια να φιλοξενηθεί σε κάποιο άλλο ίδρυμα
-----------------------
Ένας 66χρονος, από το Ηράκλειο, συνεληφθη για ασέλγεια σε βάρος 12χρονης. Επίσης, συνελήφθησαν η μητέρα και η αδελφή της ανήλικης, για μαστροπεία.

Σύμφωνα με την αστυνομία, σε απομονωμένο και σκοτεινό σημείο περιοχής του Ηρακλείου, αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ηρακλείου εντόπισαν τον 66χρονο εντός του ΙΧ αυτοκινήτου του, μαζί με τη 12χρονη ανήλικη και να ενεργεί ασελγείς πράξεις σε βάρος της.

Κατά τον αστυνομικό έλεγχο, βρέθηκαν στην κατοχή της ανήλικης και κατασχέθηκαν, ένα πακέτο τσιγάρα, μία πορτοκαλάδα, ένα ποτό βότκα, ένα πακέτο σποράκια και τέσσερις τυποποιημένους στιγμιαίους καφέδες.

Τα παραπάνω είδη τα προσέφερε στην ανήλικη ο 66χρονος, ως υλικό αντάλλαγμα για τις ασελγείς του πράξεις.

Από την προανάκριση προέκυψε, ότι η 46χρονη μητέρα της ανήλικης, με την άμεση συνδρομή της 23χρονης κόρη της, εξωθούσε στην πορνεία την μικρή κόρη της, έναντι χρηματικής αμοιβής και υλικών ανταλλαγμάτων.

Όπως διαπιστώθηκε, η 46χρονη αφού επικοινωνούσε τηλεφωνικά με τον 66χρονο -μέσω του κινητού τηλεφώνου της 23χρονης και μετά από προκαθορισμένο ραντεβού μαζί του- παρέδιδε η ίδια την ανήλικη κόρη της, προκειμένου ο 66χρονος να ενεργήσει ασελγείς πράξεις σε βάρος της, έναντι του χρηματικού ποσού των σαράντα ευρώ και διαφόρων υλικών ανταλλαγμάτων (τσιγάρα και φαγώσιμα είδη). Στη συνέχεια ο 66χρονος επέστρεφε την ανήλικη στο σπίτι της και την παρέδιδε στην μητέρα της.

------------------------------
Φρίκη και ανατριχίλα προκαλεί σε κάθε υγιή άνθρωπο η υπόθεση πρωτοφανούς σεξουαλικής κακοποίησης ανήλικων παιδιών, στην οποία πρωταγωνίστρια φέρεται ότι είναι η ίδια τους η μάνα -καθώς και ο φίλος της- ενώ πληροφορίες ανέφεραν ότι εμπλέκεται ακόμα και ένας παπάς, σε περιοχή της Δυτικής Αττικής.

Η υπόθεση απασχολεί από χθες το πρωί την Ασφάλεια Δυτικής Αττικής και ήδη εκδόθηκαν εντάλματα σύλληψης, ενώ αν πράγματι τα γεγονότα διαδραματίστηκαν σύμφωνα με όσα λέγονταν, ξεπερνούν τα όρια της κτηνωδίας.

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, μια 36χρονη μητέρα τριών παιδιών, ενός κοριτσιού 11 ετών και δύο αγοριών 8 και 9 ετών, εξέδιδε εδώ και τέσσερα χρόνια, από τότε που πέθανε ο άνδρας της, το επτάχρονο τότε κοριτσάκι και το ίδιο έκανε δύο χρόνια αργότερα με το επίσης ανήλικο κοριτσάκι φίλης της, που είχε πάει να μείνει μαζί τους.

Παράλληλα οι ίδιες πληροφορίες ανέφεραν ότι βίαζε και ασελγούσε πάνω στα παιδιά και ο φίλος της 36χρονης, 43 χρόνων.

Η ιστορία είναι αρκετά μπερδεμένη και τις λεπτομέρειες προσπαθούσαν να αποσαφηνίσουν μέχρι αργά χθες το βράδυ οι αξιωματικοί της Ασφάλειας, προκειμένου να σχηματίσουν δικογραφία και να στείλουν στον εισαγγελέα τους ενόχους αυτού του συγκλονιστικού εγκλήματος.

Ωστόσο, όπως φαίνεται ότι προέκυπτε από καταθέσεις και αλληλοκατηγορίες, η 36χρονη μετά τον θάνατο του άνδρα της πήγε το ανήλικο κοριτσάκι της σε έναν 83χρονο σήμερα (79 ετών τότε), προκειμένου αυτός να έλθει μαζί του σε σεξουαλική επαφή έναντι του ποσού των 50 ευρώ. Από τότε συνέχισε να το εκδίδει στον ίδιο.

Πριν από δύο χρόνια πήγε στο σπίτι και η φίλη της με τα δυο ανήλικα παιδιά της, ένα αγοράκι και ένα κοριτσάκι.

Πάντα σύμφωνα με τις κατηγορίες από άτομα που φέρεται ότι γνωρίζουν τα γεγονότα, η 36χρονη άρχισε να εκδίδει με τον ίδιο τρόπο και το δεύτερο κοριτσάκι και πάλι στον 83χρονο, αλλά και σε έναν ιερέα της περιοχής, ο οποίος μάλιστα το βίαζε μέσα σε χώρο της εκκλησίας που ιερουργούσε.

Η ανατριχιαστική υπόθεση βγήκε στο φως ύστερα από καταγγελίες συγγενικού προσώπου του δεύτερου κοριτσιού, το οποίο είχε καταλάβει ότι κάτι περίεργο συνέβαινε. Αρχικά προσπάθησε να πάρει το κορίτσι μακριά από τη μητέρα του, αλλά αυτό αντιδρούσε, γι αυτό κατέφυγε στην Αστυνομία.
----------------------------------
Το συγκλονιστικό ψυχογράφημα τεσσάρων παιδιών ενός κατώτερου Θεού, που φέρονται ως θύματα μίας φρικώδους υπόθεσης παιδεραστίας αλλά και κακοποίησης, περιέγραψε καταθέτοντας στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων η παιδοψυχίατρος στο Αγλαϊα Κυριακού, κ. Παρθένια Παπανικολάου.

Υπενθυμίζεται ότι στο εδώλιο κάθεται η Ε.  Τ.   , η οποία κατηγορείται ότι εξέδιδε την 11χρονη κόρη της. Στο θλιβερό αυτό κάδρο βρίσκεται και ο μικρότερος αδελφός του κοριτσιού, αλλά και ακόμη δύο ανήλικα παιδιά μίας φιλικής οικογένειας (της κατηγορούμενης και του συντρόφου της), που επίσης ζούσαν στο σπίτι-κόλαση, στο Ιλιον.

Συγκατηγορούμενοι της E . Τ. είναι ο σύντροφός της (που φέρεται ότι κακοποιούσε τον 9χρονο αδελφό της 11χρονης), ένας ηλικιωμένος ιερέας και ένας συνταξιούχος, που φέρονται ότι βίαζαν το κοριτσάκι.

Η παιδοψυχίατρος στην κατάθεσή της έκανε λόγο για βαριά ψυχική και σωματική κακοποίηση των παιδιών. Οπως τόνισε, τα παιδιά χρήζουν ενδιαφέροντος αλλά και παρακολούθησης από ειδικούς, ώστε να ξεπεράσουν τη μαρτυρική εμπειρίας τους.

Κυρίως όμως η μάρτυρας εστίασε την κατάθεσή της στη σοκαριστική εξιστόρηση που της έκανε η 11χρονη όταν την εξέτασε στο νοσοκομείο.

Το κοριτσάκι κλαίγοντας έλεγε στη γιατρό για τον μεγάλο ψυχικό και σωματικό πόνο που της προκαλούσε η μητέρα της, που της έβαζε -όπως έλεγε- τακούνια και την πήγαινε στην Ομόνοια να συναντηθεί με διάφορους άνδρες.

Επίσης, σύμφωνα με την αφήγηση που της έκανε το κορίτσι, η μάνα της την πήγαινε κάθε εβδομάδα σε έναν συγκεκριμένο άνδρα και όταν ήταν μαζί με αυτόν, κάποιος άλλος τράβαγε φωτογραφίες.

Η 11χρονη είπε ακόμη στην παιδοψυχίατρο για τον παπά και τον συνταξιούχο (σ.σ. κατηγορούμενους), στους οποίους την πήγαινε η μητέρα της και έπαιρνε λεφτά.

Οπως είπε η κ. Παπανικολάου, το κοριτσάκι της επαναλάμβανε τη φράση: Δεν θέλω να ξαναπονέσω ποτέ.

Η μικρή μίλησε στην παιδοψυχίατρο για τα βασανιστήρια, στα οποία όπως είπε υπέβαλε τον αδελφό της ο σύντροφος της μητέρας της.

Οπως της έλεγε, αυτός ο κακός άνθρωπος έδενε τον αδελφό της σχεδόν καθημερινά, τον κρέμαγε ανάποδα, τον έδενε από τον λαιμό σαν σκυλάκι και τον έβαζε να περπατάει στα τέσσερα.

Η γιατρός χαρακτήρισε, μεταξύ άλλων, την κατηγορούμενη άνθρωπο με βαριά παθολογία.


Με μια ζωγραφιά αποτύπωσε την κόλαση που ζούσε από έξι χρονών το 11χρονο κοριτσάκι, το οποίο εξέδιδε η ίδια του η μάνα, στο Ιλιον.

Την ώρα που περίμενε στο αστυνομικό τμήμα για να καταθέσει, ένας αστυφύλακας του έδωσε μια λευκή κόλλα και ένα μολυβάκι, για να απασχοληθεί μέχρι να φτάσει η σειρά του. Πάγωσαν όλοι όταν είδαν τι είχε ζωγραφίσει το παιδί.
Στο άσπρο χαρτί είχε σχεδιάσει δύο φιγούρες. Μιας γυναίκας και ενός άντρα. Πάνω από το κεφάλι της γυναίκας είχε γράψει το όνομα της μητέρας της και πάνω από το κεφάλι του άντρα το όνομα του φίλου της μητέρας της. Μπροστά τους είχε ζωγραφίσει κάγκελα. Και από κάτω, με μεγάλα γράμματα, μια φράση: ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ. Ηταν ο δικός της τρόπος να εκλιπαρήσει σώστε με.

Μια κραυγή, που όπως προκύπτει τώρα που η τραγωδία έφτασε στο απροχώρητο, κανένας δεν άκουγε επί τέσσερα χρόνια.

Η εικόνα αποτελεί στοιχείο της δικογραφίας και, όπως μάθαμε, οι δικαστικοί λειτουργοί που ασχολήθηκαν με την υπόθεση σοκαρίστηκαν με τις λεπτομέρειες της τραγωδίας, αλλά και με τη ζωγραφιά, που αξίζει όσο χίλιες καταθέσεις.

Ασύλληπτες περιγραφές βίας, σκληρότητας και κτηνωδίας περιέγραψαν στις καταθέσεις τους, τόσο οι 11χρονη μικρούλα όσο και τα δύο μικρότερα αδέλφια της, ένα κοριτσάκι και ένα αγοράκι, αλλά και ακόμη δύο ανήλικα κοριτσάκια, που φιλοξενούνταν μαζί με τη μητέρα τους στο σπίτι - κολαστήριο.

Ακόμη και ο δικηγόρος, σύμφωνα με πληροφορίες, που είχε αναλάβει αρχικά την υπεράσπιση του ζεύγους, εγκατέλειψε την υπόθεση, όταν πληροφορήθηκε τις λεπτομέρειες της τραγωδίας, για την οποία δικαστικοί λειτουργοί με εμπειρία σε υποθέσεις παιδεραστίας χαρακτήριζαν μοναδική στα ελληνικά χρονικά.

Με βλέμμα πάγου στάθηκε η μητέρα μπροστά στην εισαγγελέα που άσκησε την ποινική δίωξη εναντίον της, εναντίον του φίλου της, καθώς και εναντίον ενός 83χρονου και ενός 60χρονου ιερέα, που φέρονται ότι ασελγούσαν και κακοποιούσαν σεξουαλικά τα παιδιά.

Δεν δέχομαι τίποτα, είναι όλα ψέματα, φέρεται να δήλωσε η μητέρα στην πρώτη της επαφή με εισαγγελικούς και δικαστικούς λειτουργούς.

Σήμερα οδηγούνται στον 4ο ειδικό ανακριτή κ. Βλάχο όλοι οι κατηγορούμενοι, προκειμένου να απολογηθούν, ενώ τα αδικήματα για τα οποία κατηγορείται η μητέρα επισύρουν ποινές κάθειρξης τουλάχιστον 20 χρόνων.

Στο μεταξύ τα παιδιά, με απόφαση του υπουργού Υγείας φιλοξενούνται προσωρινά στο τμήμα Κοινωνικής Πρόνοιας του νοσοκομείου Παίδων, καθώς η απομάκρυνσή τους μετά τις αποκαλύψεις κρίθηκε επιβεβλημένη από τις Αρχές.

Η αρχή του τέλους των βασανιστηρίων που βίωναν τα παιδιά στα χέρια της ίδιας τους της μητέρας και του φίλου της, ήρθε πριν από δύο εβδομάδες, όταν αποκαλύφθηκε η σεξουαλική κακοποίηση, που όπως τη χαρακτήρισαν δικαστικοί παράγοντες ήταν συνδυασμός διαστροφής και οικονομικού οφέλους.

Βιασμοί, βασανιστήρια και κάθε λογής εξευτελισμός περιγράφονται στις καταθέσεις των παιδιών, που από τις περιγραφές που έκαναν στους αστυνομικούς προκύπτει ότι είχαν μετατραπεί σε αντικείμενα!

Δεν δημοσιοποιούνται και δεν περιγράφονται όσα είπαν τα παιδάκια στο αστυνομικό τμήμα και μόνο της φαντασίας τους δεν μπορεί να είναι εικόνες όπως η παρακάτω, όπου ένα από αυτά καταθέτει ότι το υποχρέωναν όχι μόνο να παραβρίσκεται, αλλά και να βιντεοσκοπεί τις άσεμνες πράξεις της μητέρας.

Και όταν εκείνο έκλεινε τα μάτια από ντροπή και φρίκη, ο φίλος της μητέρας του να το χτυπάει ανελέητα, υποχρεώνοντάς το να ανοίξει τα μάτια και να βλέπει φωνάζοντάς του άνοιξε τα μάτια σου, να δεις, αυτά είναι η ζωή.
--------------------------
Δύο ακόμη άτομα που φέρονται να ασελγούσαν έναντι χρηματικής αμοιβής στην 18χρονη κόρη του πατέρα - βιαστή που συνελήφθη το βράδυ της Τρίτης στην Νίκαια αναζητά η αστυνομία.

Ο 45χρονος πατέρας οδηγήθηκε στον εισαγγελέα, μετά από καταγγελίες, ότι ασελγούσε συστηματικά σε βάρος της 18χρονης, διανοητικά καθυστερημένης, κόρης του εδώ και τρία χρόνια.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 45χρονος εξανάγκαζε και τα άλλα δύο ανήλικα παιδιά του, 9 και 6 ετών, να συμμετέχουν σε ανήθικες πράξεις.

Η 18χρονη διακομίστηκε στο νοσοκομείο για εξετάσεις, ενώ τα δύο μικρότερα παιδιά, παρελήφθησαν από το Χαμόγελο του Παιδιού.

Όπως έγινε γνωστό, ο πατέρας είναι αλκοολικός και διέμενε με την οικογένειά του σε ένα μικρό διαμέρισμα-τρώγλη, στην οδό Μεσολογγίου.

Η δυσωδία που αναδυόταν, ανέφεραν οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Νίκαιας, με επικεφαλής τον διοικητή Δημήτρη Γιοβανίδη που πήγαν εκεί, ήταν τόσο αφόρητη, που στην αρχή δυσκολεύτηκαν να μπουν μέσα.

Μάλιστα, ο πα-τέρας, εκτός από το γεγονός ότι βίαζε την κόρη του, την εξέδιδε σε ηλικιωμένους για λίγα ευρώ. Τα παιδιά ήταν σε άσχημη σωματική, πνευματική και ψυχολογική κατάσταση, ενώ όπως έγινε γνωστό και η μητέρα φέρεται να είχε νοητική υστέρηση.

Είχαν πάει για κάποιους μήνες στο σχολείο, αλλά στη συνέχεια το διέκοψαν, με συνέπεια να μην είναι πλέον σε θέση να αρθρώσουν λέξη.

Ο πατέρας δεν εργαζόταν και ζούσε με μία μικρή αναπηρική σύνταξη του ΙΚΑ, λόγω προβλημάτων (αρρυθμίες) της καρδιάς του
--------------------------------
2011

Σε κάθειρξη 14 ετών και 6 μηνών καταδικάστηκε σήμερα ο 48χρονος Γερμανός που κατηγορείτο για το βιασμό επί 23 χρόνια της κόρης του, του εγγονού του και της εγγονής του, με την οποία απέκτησε 8 παιδιά.

Καταδικάστηκε σε κάθειρξη 14 ετών και 6 μηνών, δήλωσε ο πρόεδρος του δικαστηρίου Βίνφριντ Χέτγκερ κατά το πέρας της δίκης που έγινε στην Κόμπλεντς, στη δυτική Γερμανία.

Ο Ντέτλεφ Σ., πρώην οδηγός, κρίθηκε ένοχος για τον επανειλημμένο βιασμό από το 1987 ως το 2010 της κόρης του και δύο παιδιών της συζύγου του: ενός αγοριού και ενός κοριτσιού, μαζί με το οποίο έκανε 8 παιδιά. Ένα από τα παιδιά αυτά πέθανε λίγο μετά τη γέννησή του.

Ο καταδικασθείς ονομάστηκε από τα μέσα ενημέρωσης ο Γερμανός Φρίτσλ, καθώς η υπόθεσή του, η οποία συγκλόνισε τη Γερμανία, έφερε στη μνήμη αυτήν του Αυστριακού αιμομείκτη πατέρα, του Γιόζεφ Φριτσλ, ο οποίος καταδικάστηκε το 2009 σε ισόβια κάθειρξη επειδή βίαζε την κόρη του, την οποία κρατούσε αιχμάλωτη, επί 24 χρόνια και απέκτησε μαζί της 7 παιδιά.
--------------------------------------
Ενας 25χρονος πατέρας κατηγορείται για τον θάνατο της, μόλις ενάμιση έτους, κόρης του. Για σωματική και σεξουαλική κακοποίηση κάνει λόγο η ιατροδικαστής. Με τραύματα στο κεφάλι η 8χρονη αδελφή της.
Αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών Βορείου Ελλάδος, που ανέλαβαν την υπόθεση, συνέλαβαν τον πατέρα των δυο κοριτσιών στο χώρο του σταθμού των ΚΤΕΛ. Ο 25χρονος, σεσημασμένος για υποθέσεις ναρκωτικών και κλοπές, φέρεται να ομολόγησε τις πράξεις του στους αστυνομικούς. Στην Εισαγγελία, όπου οδηγήθηκε είπε ότι δεν ήξερε τι έκανε και πως ήταν πολύ εκνευρισμός, γιατί το βρέφος, τού έριξε στο πάτωμα μικρή ποσότητα ηρωίνης, που είχε για τη δόση του.

Σε βάρος του ασκήθηκε ποινική δίωξη για "ανθρωποκτονία από πρόθεση", "βιασμό", "αποπλάνηση ανηλίκου κάτω των 12 ετών", " ενδοοικογενειακή επικίνδυνη σωματική βλάβη" και "προμήθεια ναρκωτικώών για ιδία χρήση".
--------------------------------------




 Όλες   αυτές  οι  ιστορίες   φρίκης   μας  λένε   οτι  σε  πολλές   περιπτώσεις  η  οικογένεια   δεν  κατορθώνει  να  επιτελέσει  το  έργο  της .

Άλλα   προβλήματα :

#  Ο  χριστιανισμός  λέει  οτι  όλοι  είμαστε   φτιαγμένοι  "κατ'  εικόνα  και  ομοίωση"   του  Θεού .  Ασφαλώς  όλοι  έχετε    δεί  κάτι   "ομοιώσεις  του  Θεού"   που  παντρεύονται  σε  νεαρότατη  ηλικία  και  γεννοβολούν  αναρίθμητα  παιδιά .  Δεν  τα  στέλνουν  στο  σχολείο  και  τα  ξαμολάνε  στην  ζητιανιά  και  στην  κλεψιά .
Οι  κοινωνία  θα  μπορούσε  να  ρωτήσει "Για  έλα  εδώ  ρε  φίλε !  Έχουμε   τροφή  για  να  θρέψουμε  τόσα  παιδιά  που  έκανες ;  Έχουμε  χώρο  να  τα  στεγάσουμε ;  Και   ποιός   σου  είπε εσένα  οτι  η   κοινωνία    χρειάζεται    πολλά  αντίγραφα   ΤΩΝ   ΔΙΚΩΝ  ΣΟΥ   γονιδίων ;  Μπορεί  εμείς  να  σε  θεωρούμε   επιβλαβή  και  ανεπιθύμητο !"  .  Μόνο   με την  υπεργεννητικότητα   αυτών  των  ομοιωμάτων  του  Θεού   ( και  χωρίς    καμμία  επίθεση  εξωτερικών  εχθρών )  είναι  μαθηματικά  βέβαιο   οτι  σε  100   χρόνια  θα  έχουν  εκτοπισθεί  απο  την  χώρα   όλες  οι  άλλες    φυλές  και  θα  υπάρχουν  μόνο  τα  "θεϊκά  ομοιώματα"  !

#  Ο  θεσμός  της   μονογαμικής   οικογένειας     επιβάλλει  οτι  όποια  γυναίκα   περισσεύει   δεν  θα  κάνει  ουδέποτε    παιδιά !  Αυτό  είναι   καταστροφικό .  Οι  γυναίκες  που  περισσεύουν  ,  πολλές  φορές   είναι αξιόλογες  πνευματικά  και   εκλεκτικές  .  Ψάχνουν  τον  ποιοτικό  άνδρα .  Αντίθετα   όσες   είναι  του  δόγματος  "Άνδρας  νάναι   και  ό,τι  νάναι"   και  παντρεύονται  και  κάνουν  παιδιά . 
Σήμερα  περισσεύουν  περί  τις  200.000   γυναίκες .  Και  αν  αύριο  περισσεύουν  δύο  εκατομμύρια   θα  τις  αφήσουμε  να  πεθάνουν  άτεκνες ; 

 Ένα  σωστό  κράτος  δεν  μπορεί  να  κλείνει  τα  μάτια  μπροστά  σ'  αυτή  την  κατάσταση . Όταν   οι  άνθρωποι  είναι   ψυχικά  σωστοί    και  οι  οικονομικές    συνθήκες  καλές  ,  η  γνωστή  μορφή  οικογένειας    επιτελεί  θαυμάσια   το  έργο  της  .  Όταν  όμως  οι  άνθρωποι  είναι  προβληματικοί  ή  οι  οικονομικές  συνθήκες  κακές  ,  αποτυγχάνει   παταγωδώς .  Το  ζητούμενο  λοιπόν  είναι  να  αφήνουμε   την  γνωστή  μορφή  οικογένειας  να   λειτουργεί  όταν  δεν  υπάρχει  πρόβλημα .  Όταν  όμως  βλέπουμε  οτι  δεν  τα  καταφέρνει  πρέπει  να   υπάρχει   ασφαλιστική   δικλείδα .
Πχ   τί  κάνουμε   εάν  ο  γονέας - τροφοδότης   πεθάνει ;
  Τί  κάνουμε  αν  οι  γονείς   αποδειχθούν  ψυχολογικά  διαταραγμένοι   και  δεν  μπορούν  να  διασφαλίσουν  ένα  ήρεμο   οικογενειακό  περιβάλλον ;
Πρέπει  η  κοινωνία  να  έχει  έναν  απλό  και  φθηνό  μηχανισμό   σωτηρίας  των  παιδιών .

Πώς   θα  μπορούσε  να  γίνει  αυτό  ;   Καταθέτω  μια  πρόταση :

ΑΠΟΙΚΙΑ
  Η  Αποικία   είναι  μια  νέα  μορφή  κοινωνικής  οργάνωσης  ικανή  να  ανταποκριθεί  στις   προκλήσεις   της  εποχής  μας .
Είναι  αυτό  που  θα   αντικαταστήσει    αυτό  που  σήμερα  λέμε  "Οικογένεια"   . Είναι  μια   εκτεταμένη  οικογένεια  .  Θυμίζει  την  οργάνωση  των   κοινωνικών  εντόμων   που  επίσης  λέγεται  Αποικία  .
Θα  μπορούσε  να ονομασθεί  και   "Αδελφότητα"    γιατί  μοιάζει  πολύ  με   την  οργάνωση  ενός   χριστιανικού   μοναστηριού  . Νομίζω  όμως  τελικά  οτι  η  λέξη  "Αποικία"  ταιριάζει  καλύτερα .


 


Τα  πρωτεύοντα  χαρακτηριστικά  της :
1)  Βασίζεται   στο  πρότυπο  "ΣΠΙΤΙ  ΜΕΣΑ  ΣΤΟ  ΧΩΡΑΦΙ"  (  βλέπε   
http://lofos.info/pythas/tie-trofi.html    ) .  Δηλαδή  ο  κάθε  πολίτης   έχει  ( απο  την  στιγμή  της  γέννησής  του  )  ένα   τεμάχιο  καλλιεργήσιμης  γής .  Το  γεωτεμάχιο  το  έχει  δανειστεί   απο  την  Αποικία .  Μόλις  πεθάνει ,  ξαναγυρνά  (  το  γεωτεμάχιο )   στην  Αποικία  για  να  δοθεί  σε  άλλον . Η  Αποικία  δίνει  άδεια  για τεκνοποίηση  (  σε  όποια   γυναίκα  έχει  σειρά ) μόνο  όταν  έχει   αδειάσει  κάποια  θέση  στην  Αποικία .
2)  Δεν  υπάρχει  η  έννοια  του   γάμου .  Μπορεί   να  υπάρχουν  ερωτικές  σχέσεις   ή  συμβίωση  αλλά  η  Αποικία   δεν  ονομάζει  κάποιους  "παντρεμένους" .
Κατά  συνέπεια  δεν  υπάρχει  και  η  έννοια  της "μοιχείας" .
3)  Η  Αποικία   βοηθά  τις   μητέρες   να   μεγαλώσουν  τα  παιδιά  τους .  Δηλαδή  τους   παρέχει  την  απαραίτητη  τροφή  για  όσο  διάστημα  δεν  μπορούν  να  εργαστούν  .  Η  Αποικία   δεν  απαιτεί  απο  κάποιον  άνδρα   να  βοηθήσει την  γυναίκα .  Εάν  αυτός  ο  άνδρας   υπάρχει  ,  καλώς  .  Αν  δεν  υπάρχει  ,  αναλαμβάνει  η  Αποικία .
 
Ας  υποθέσουμε  σήμερα   οτι  πεθαίνουν   και  οι  δύο  γονείς .  Τί  κάνει   η  σημερινή  κοινωνία ;  Ξεριζώνει  τα   παιδιά   απο  το  οικείο  κοινωνικό  περιβάλλον   και  τα   βάζει    σε   ψυχρά   ορφανοτροφεία .  Όταν   γίνουν  20  χρονών  τα   παρατά  στους  5  δρόμους !   Οι  υπάλληλοι  των  ορφανοτροφείων   πληρώνονται   απο  το  Δημόσιο  Ταμείο .  Χρειάζονται  και  άλλοι   υπάλληλοι  που  θα  ελέγξουν  αν   έγινε  σωστή  διαχείριση  των  οικονομικών  των  ορφανοτροφείων !
Τί  θα  έκανε  η  Αποικία ; Θα  κρατούσε  τα  ορφανά  μέσα   στο  οικείο  κοινωνικό   περιβάλλον   τους .  Κάποια  άλλη  γυναίκα   θα  προσφερόταν  να  τους  παρέχει   την   μητρική  θαλπωρή .  Οικονομική   επιβάρυνση  δεν  θα   υπήρχε  για  την  θετή  μητέρα   διότι  τα  παιδιά  ήδη  θα  είχαν  το  γεωτεμάχιό  τους .  Η  Αποικία  θα  υποστήριζε  οικονομικά  τα  παιδιά  και   την    θετή  μητέρα  αν  υπήρχε  ανάγκη .  Ούτε  ορφανοτροφεία  ,  ούτε   προσλήψεις   δημοσίων  υπαλλήλων  ,  ούτε   φόβος  διασπάθισης   δημοσίου  χρήματος .
Μια   άλλη  ιδέα   είναι  οι  μητέρες   να  σχηματίζουν  δυάδες  (  με  κάποια  φίλη  τους )  και  όταν  η  μία   αναγκάζεται  να  λείψει   κάποια  μέρα  ,  η  άλλη  προσέχει  τα  παιδιά  και  των  δύο .
 
4)  Κάθε   Αποικία   έχει  τον  γιατρό  της  (  ή  τους  γιατρού της )  όπως παλαιά  υπήρχε σε κάθε  φυλή  ο  μάγος-θεραπευτής .  Αυτός   ο  γιατρός  είναι  μέλος  της  Αποικίας   αλλά  δεν  αμείβεται  με  πολυτελή  αμάξια   και  βίλες  αλλά  με  τον  σεβασμό  και  την υπόληψη   εκ'  μέρους  των  άλλων  μελών  της  Αποικίας .
5) 
Η  Αποικία   είναι  ένα  σύνολο  ανθρώπων   που  μοιράζονται  τις  ίδιες  φιλοσοφικές  πεποιθήσεις  .  Όσα  μέλη  της  Αποικίας   δεν  ανήκουν  στο  ίδιο  φιλοσοφικό  ρεύμα  , ενθαρρύνονται   να  φύγουν  προς  άλλες  Αποικίες  με   πιό  οικεία  φιλοσοφία . Αντίστοιχα  γίνονται  δεκτοί  ισάριθμοι   "λιποτάκτες"  απο  άλλες  Αποικίες .
6)  Κάθε Αποικία   έχει  γύρω  στις 3000  μέλη  (  για  να  μπορούν  να   γνωρίζονται  καλά  μεταξύ  τους ) .

7) Κάθε   Αποικία   έχει  μια   καθορισμένη  έκταση   που  της  έχει  δοθεί  απο  την  κεντρική  κυβέρνηση .  Η  έκταση  έχει  κατατμηθεί  σε   συγκεκριμένο  αριθμό  οικοπέδων  και   η  κεντρική  κυβέρνηση  έχει  χτίσει  μια  κατοικία  μέσα  σε  κάθε  οικόπεδο .  Ο  αριθμός   των  μελών   της  Αποικίας   απαγορεύεται  να  υπερβαίνει   τον  αριθμό  των  οικοπέδων .  Έξω  απο  την  έκταση  της  Αποικίας   υπάρχουν  τα  Εθνικά  Πάρκα  που  ανήκουν  στην  κεντρική  κυβέρνηση .  Δεν  επιτρέπεται  η  Αποικία  να   επεκταθεί  μέσα  στα   Εθνικά  Πάρκα .


Αυτά  τα   πρωτεύοντα   χαρακτηριστικά   επιτρέπουν  στην  γυναίκα   να  μεγαλώσει    τα  παιδιά  μέσα  σε  ένα  γαλήνιο  κλίμα ( χωρίς  οικονομικές   περιπέτειες  και  στερήσεις ) και  χωρίς   να  είναι   υποχρεωμένη  να  υποταχθεί   σε  κάποιον  προβληματικό   άνδρα - τροφοδότη .

Αυτά  τα   πρωτεύοντα   χαρακτηριστικά  θα  γεννήσουν  και   άλλα  ,  δευτερεύοντα ,  χαρακτηριστικά  μόλις  η  Αποικία   αρχίσει  να  λειτουργεί .  Ας   προσπαθήσουμε  να  τα   φαντασθούμε :

1) Η  Αποικία  ( όπως   προείπαμε )  θα  αναλαμβάνει   το  βάρος   της  ανατροφής  του  παιδιού .  Πρώτον ,  δίνοντας   το  γεωτεμάχιο  στο  νεογέννητο  ( που  θα  καλλιεργεί  η  μητέρα μαζί   με  - ή  χωρίς -  τον  σύντροφό  της ) ,  δεύτερον   παρέχοντας   τροφή   σε μητέρα  και  νεογέννητο    πριν  ή  μετά  τον  τοκετό  ( για όσο  καιρό  δεν  θα  μπορεί  η  μητέρα  να  εργάζεται ) . 

Εννοείται  οτι  όλα  τα  μέλη   της  Αποικίας  συνεισφέρουν  σε  ένα  κοινό  ταμείο   απο  το  οποίο  τροφοδοτούνται  οι  μητέρες .
Τα  παιδιά  ΑΝΗΚΟΥΝ  στην  Αποικία   ακόμη  και  όταν  είναι  στην  κοιλιά  της  μητέρας  !  Η  μητέρα   απλώς  δανείζει  την  μήτρα  της  στην  Αποικία  για  να  δημιουργηθούν  νέα  μέλη . 

Είναι  πολύ  λογικό   λοιπόν ,  η  Αποικία  να  πεί  "Αφού   εγώ   αναλαμβάνω  τα  έξοδα  ανατροφής  του  παιδιού , απαιτώ   να   διαλέγω   και  τους  βιολογικούς  γονείς  του .  Δεν  έχω   την  διάθεση  να  ξοδεύω   πολύτιμους  πόρους  για  να  ανατρέφω   μέλη  με  κληρονομικές    ασθένειες" .   ( *)
Άρα  λοιπόν  αυτή  η  περίφημη    ( και  δαιμονοποιημένη )   Ευγονική   ,  θα  προκύψει   σαν  ένα   λογικότατο  και δημοκρατικότατο    αίτημα   των  ίδιων  των  μελών  της  Αποικίας .  Δεν  θα  χρειαστεί  να  εμφανισθεί   κανένας   δικτάτωρ   ή  κάτι  παρόμοιο .
Υποθέτω   οτι  τα  μέλη  της  Αποικίας   θα   εκλέγουν  κάποια  επιτροπή   που  θα  ασχολείται  με  την  επιλογή  των  βιολογικών  γονέων  . Υπάρχουν  διάφορες   λύσεις  στο  θέμα  "επιλογή" :
 #  Το  ωάριο   να  είναι  της  γυναίκας  και  το σπερματοζωάριο  του  ερωτικού  συντρόφου της 
 #  Το  ωάριο  να  είναι της   γυναίκας  αλλά  το σπερματοζωάριο   άλλου  άνδρα  ( μόνο  η  επιτροπή  θα  γνωρίζει  το  όνομά  του )
 #  Και  το  ωάριο  και το  σπερματοζωάριο  να  είναι  ξένα  .  Η  σημερινή   τεχνολογία    επιτρέπει   ακόμα   και   σπερματοζωάρια  απο  μακροχρόνια  κατάψυξη     να   χρησιμοποιηθούν  .  Δηλαδή  θα  μπορούσε  η  Αποικία   να    αξιολογεί  κάποιο  μέλος   για   όλη  του την  ζωή  . Και  αν  ζήσει  ενάρετα   και   πεθάνει  με  αξιοπρέπεια   , απαλλαγμένος  απο  ασθένειες ,  τότε  να  αποφασίσει   να  χρησιμοποιήσει  το  κατεψυγμένο  σπέρμα  του   για  να  παράγει   και  άλλα  μέλη  σαν  αυτόν .  Ο  Πλάτων   πρώτος   μίλησε   για  την  ανάγκη   η  κοινωνία  να   επιλέγει   τους  γονείς   των  παιδιών  ( ακόμη  και   χρησιμοποιώντας   στημένες  κληρώσεις ! ) . 
Λέει   χαρακτηριστικά  :

...είναι  ανάγκη  , σύμφωνα  μ'  αυτά  που  παραδεχτήκαμε , οι  ερωτικές  συναντήσεις  ανάμεσα  στους  καλύτερους  και τις  καλύτερες  να  γίνουνται  όσο  μπορεί συχνότερα , και  το  εναντίο  ανάμεσα  στους  χειρότερους  και  τις  χειρότερες . Κι'  όσα  παιδιά  γεννιούνται  απο  κείνους  ( τους  καλύτερους )  , να  τα  μεγαλώνωμε , όχι  όμως  και  των  άλλων , άν  πρόκειται  το  ποίμνιό  μας  να  διατηρηθεί  όσο  πιό  ξεχωριστό . Κι'  όλα  αυτά  να  γίνονται  χωρίς  να  τα  παίρνει  κανείς  είδηση , εξόν  απο τους  άρχοντες , άν  εννοούμε  πάλι  να  μείνει  αδιατάρακτη  η  ειρήνη  μες  την  αγέλη  των  φυλάκων .

...για  να  διατηρούν  μ'  όλη  την  ακρίβεια  τον  ίδιο πάντα  πληθυσμό  των  αντρών , έχοντας  υπόψη  τους  πολέμους  και  τις  αρρώστειες   και όλα  τα  τέτοια  , ώστε  όσο  μπορεί  μήτε  μεγάλη μήτε  μικρή  να  γίνεται  η  πόλη .

θα  προετοιμάζονται  λοιπόν  επιτήδεια (νοθευμένοι )  κάποιοι  κλήροι  , ώστε  οι  χειρότεροι εκείνοι ,  σε  κάθε  συνταίριασμά  τους  με  γυναίκα ( που  θα  είναι  και  αυτή  απο  τις  χειρότερες )  , να  μην  έχουν  να  τα  βάζουν  με  τους  άρχοντες , αλλά  με  την  τύχη .

Κι'  ακόμα βέβαια , στους  νέους  που  θα  διακρίνονται στον  πόλεμο  ή  σ'  ο,τιδήποτε  άλλο , πρέπει  να  δίνεται  και  πιό  απεριόριστα  η  εξουσία  να  κοιμούνται   με  τις  γυναίκες , ώστε  μαζί  μ'  αυτή την  πρόφαση  να  σπέρνουνται  κι'  όσο  μπορεί περισσότερα  παιδιά  απο  τέτοιους .
 (  ΠΟΛΙΤΕΙΑ   ,  εδάφια   457  d  έως  461 e  )

Ο  Πλάτων  λοιπόν  τα  είπε  έτσι  πριν  πολλούς  αιώνες  . Εμείς   (  που  θέλουμε  να  λεγόμαστε   απόγονοι   και  συνεχιστές  του  )  θα  πρέπει   ή  να  τα  εφαρμόσουμε  ή   (με   ακλόνητα  επιχειρήματα  )   να  διακηρύξουμε  οτι ο  Πλάτων  έκανε  λάθος   και  εμείς  γνωρίζουμε  άλλα  σωστότερα  και  πιό  σωτήρια  . 


( * ) Αλίευσα  απο  το  διαδίκτυο  (  http://tnsite.wordpress.com/category/ανωμαλοι-και-επικινδυνοι/  )  την  είδηση  οτι  η  εικονιζόμενη  γυναίκα  ( χρήστης  ναρκωτικών )  Σκότωσε  ( κατά  λάθος ; )  το  μωρό  της   όταν  το  έβαλε  μαζί  με  τα  υπόλοιπα  ρούχα  στο  πλυντήριο !
narkomanis

Ερώτηση  :  Υπήρχε  πιθανότητα   μια  ΛΟΓΙΚΗ  κοινωνία  να  επιτρέψει  ΑΥΤΗΝ  την  γυναίκα  να  τεκνοποιήσει ;


2)  Έστω  οτι  μέσα  στην  Αποικία   υπάρχει  ένας  ηλικιωμένος  που  πάσχει    απο   βαρειά  γεροντική  άνοια .  Και ο  ίδιος    βασανίζεται   και δεν  μπορεί  να  προσφέρει    στην  Αποικία   τίποτε  καλό  .  Την  ίδια στιγμή  νέες  γυναίκες  περιμένουν να  αδειάσει  κάποια  θέση  στην  αποικία  ώστε   να πάρουν  άδεια  για  τεκνοποίηση  .  Είναι  αναμενόμενο  οτι  θα πούνε  "Δώστε  ένα  ανώδυνο  τέλος   στον  γέρο  που  βασανίζεται !  Πρέπει  να  γεννήσουμε  νέα παιδιά  χρήσιμα  στην  κοινωνία .  Αν  περιμένουμε   , πολλά  χρόνια ,  πότε  θα   πεθάνει   απο  μόνος  του  ,  δεν  θα  μπορούμε  να  τεκνοποιήσουμε  πλέον  τότε !" .
Βλέπουμε  λοιπόν  οτι  η  περίφημη  ( και  δαιμονοποιημένη  )   ευθανασία  θα  προκύψει  σαν  ένα   δημοκρατικότατο    αίτημα  των  νέων  και   παραγωγικών   μελών  της   αποικίας  .  Και   ( για  να  δανειστώ  μια φράση  του  ΚΚΕ )  "Νόμος  είναι  το δίκαιο  του  εργάτη !" 

Ας  μην  ξεχνάμε  ακόμη  ,  οτι  ο  γιατρός   της  Αποικίας   δεν  αμείβεται   για  κάθε  ασθενή  που  περιθάλπει  .  Λαμβάνει   απλώς  την  απαραίτητη  τροφή  για  την  επιβίωσή  του  και τον  σεβασμό  που  του  αναλογεί .  Είτε  λίγο   εργαστεί   είτε  πολύ  ,  η  αμοιβή  είναι  ίδια .  Δεν  χαίρεται  λοιπόν  καθόλου  όταν  γεννιούνται   παιδιά  με  κληρονομικές   ασθένειες   ούτε  όταν  υπάρχουν  γέροι   κατάκοιτοι .  Επομένως  και  αυτός  έχει  κάθε  λόγο  να  υποστηρίζει   και  την  Ευγονική  και  την  ευθανασία  . 
Ο  εκλεγμένος  γιατρός   της  Αποικίας   (  ή  το  Συμβούλιο  γιατρών  της  Αποικίας  )  δεν  είναι  απαραίτητο    να  έχει κάνει  μακροχρόνιες  σπουδές  Ιατρικής .  Αρκετό  είναι  να  γνωρίζει  τα βασικά ( μπορεί  να  έχει  για  βοηθό  έναν   που  έκανε  μακροχρόνιες  σπουδές ) .  Ο  εκλεγμένος  γιατρός   της  Αποικίας  θα  είναι   αυτός  που  θα  αποφασίζει   πότε  και   σε ποιόν  θα  εφαρμοσθεί  η  ευθανασία  .  Θα  αποφασίζει  πόσους  πόρους  είναι  αποφασισμένη  η  Αποικία  να  ξοδέψει  για  κάθε   ασθενή ( βλέπε     
http://lofos.info/pythas/
tie-ygeia.html     )


Για  τον  πολύ   κόσμο ,   που  κυκλοφορεί   έξω , αυτά   που  γράφονται  εδώ   θα  φανούν  σκληρά  ,  "φασιστικά"  ,  "χιτλερικά"   και  ό,τι άλλο  λέει  η  προπαγάνδα   της  neas   epoχής .
Εμείς  όμως   δεν  είμαστε   ο  απλός   λαός !   Δεν  ξεσπούμε   σε  υστερικές  κραυγές   όπως  ο  όχλος  ,  παρά  με  ψύχραιμη  ματιά   ζυγίζουμε   το  κάθε  τί   αν  είναι   καλό  και  ωφέλιμο  .  Δεν  ξεχνάμε   οτι  η  Φύση  δεν  επιτρέπει τις  πολυτέλειες   και οτι   κάθε  κέρδος   θέλει και  μια  θυσία  (  βλέπε    
http://lofos.info/pythas/fysi.html    εδάφια  "Δικαιούμαστε  λίγη  πολυτέλεια ;"    και    "Μπορείς   να  κερδίσεις   χωρίς  να  θυσιάσεις ;" )  .
Σίγουρα    η  Ευγονική  και  η  ευθανασία   κάνουν  μια  κοινωνία   πολύ  ισχυρή  .  Αν  νομίζει  κάποιος  οτι   μπορεί  μια  κοινωνία  να γίνει ισχυρή  , χωρίς  να  πληρώσει αυτά  τα  δύο  ανταλλάγματα  ,  οφείλει  να  το  καταθέσει .

ΚΡΙΤΙΚΗ  ΤΗΣ  ΑΠΟΙΚΙΑΣ 
 
Η  nea  taxη    θα  ισχυρισθεί  οτι  το  μοντέλο  της  Αποικίας  είναι   "φασιστικό"   και   οτι  μας  επιστρέφει  σε προβιομηχανικά  στάδια   της  κοινωνίας . Διευκρινίζω  οτι   αυτό  είναι  ψευδές . Σίγουρα  θα  υπάρξει  μείωση  της  βιομηχανικής  παραγωγής  γιατί  θα  πάψουν  να  παράγονται  όλα  τα  ανόητα  καταναλωτικά  αγαθά  του  καπιταλισμού .  Η  Αποικία  όμως  μπορεί  να    κατέχει  και  εργοστάσια  που  θα  παράγουν  αγαθά   που  κατά  κοινή  ομολογία  είναι   επιθυμητά  ( πχ.  αντιβιοτικά ) .
Εάν  κάποιο  μέλος της  Αποικίας  εργάζεται  στα  εργοστάσια  και   δεν  ασχολείται  με  την  γεωργία , το  γεωτεμάχιό  του  το  δανείζει  η Αποικία  προσωρινά  σε  κάποιον  (  ή  κάποιους )  άλλον  ο  οποίος   ήδη  έχει  το  δικό  του  γεωτεμάχιο   αλλά  μπορεί  και  θέλει  να  καλλιεργήσει  περισσότερα .

Για  το   μεμονωμένο   άτομο  η  Αποικία   συνεπάγεται   βελτιώσεις   στη  ζωή  του   :
α.    δεν  έχει  άγχος  για  την   ανατροφή  των  παιδιών  
β.    Είναι  σίγουρο  οτι  δεν   είναι   φορέας   κληρονομικών    ασθενειών  ( αφού  η  Αποικία  επέλεξε   με προσοχή  το  ωάριο  και  το σπερματοζωάριο  που  τον  δημιούργησαν )
γ.  Δεν  έχει  το   άγχος  της  πείνας . Η  Αποικία  δεν  επιτρέπει  να  γεννηθούν  περισσότερα  άτομα  απο τα  διαθέσιμα    γεωτεμάχια .

Αυτές   οι  βελτιώσεις   συνεπάγονται      κάποιο      αντίτιμο  :
α.  Δεν    μπορεί  να  επιλέξει  πότε  και  πόσα  παιδιά  θα  κάνει
β.  Δεν  μπορεί  να  επιλέξει    ποιοί  θα  είναι οι  βιολογικοί  γονείς  των  παιδιών  .
γ.  Δεν  μπορεί  να  πλουτίσει  υπερβολικά .

Νομίζω οτι το  αντίτιμο  είναι   λογικό  και  αναπόφευκτο .



Μέσα  στην  Αποικία   θα  είναι  εφικτή  και  η  κατάργηση  του   χρήματος  ( όπως  εξηγώ  και  στην     
http://lofos.info/pythas/tie-agatha.html   )

Κάποιοι   μπορεί  να  πούν   "Μα  τα   μυρμήγκια   θα  αντιγράφουμε  τώρα ; "  .  Θα  απαντήσω  λέγοντας  οτι  ο  άνθρωπος  υπερτερεί  μόνο  στην  νοημοσύνη  . Άλλα  ζώα  τον  ξεπερνούν  στην   όραση   ,  στην  ακοή    ,  στην  ταχύτητα  ,  στην   κοινωνική  οργάνωση .  Δεν  είναι  κακό  να  αντιγράφουμε  τους   καλύτερους  απο  εμάς .

Για  την  ανθρωπότητα   η  Αποικία   είναι   τεράστιας  σημασίας  επινόηση  εφάμιλλη  με  την  ανακάλυψη  της  φωτιάς  .  Όπως   η  ανακάλυψη  της  φωτιάς   σηματοδότησε  το  πέρασμα  απο  τον  πίθηκο  στον  άνθρωπο  έτσι  και  η  Αποικία  σηματοδοτεί  το  πέρασμα  προς  ένα  νέο  είδος  λογικού  όντος .  Η  οικογένεια  με  την  σημερινή  μορφή  της    έχει   "φάει  τα  ψωμιά  της"  .   Η  οικογένεια    δημιουργεί  μια  "φυλακή"  όπου   τα  παιδιά  είναι   αναγκασμένα  να  έχουν  δύο  μόνο  πρότυπα   (  τον  βιολογικό  πατέρα  και  τη   βιολογική   μητέρα ) .   Έτσι  η  καφρίλα  αντιγράφεται  και  διαιωνίζεται  .
 
Ο  δολοφόνος  του  Αγρινίου ,   που  σκότωσε  πέντε   κυνηγούς  επειδή  πάτησαν  το   τριφυλλοχώραφο ,  ήταν   θύμα  τέτοιας   στεγανής  οικογένειας  που  δεν  είχε  κανένα  "παράθυρο"  προς  την έξω  κοινωνία  ( εκτός  απο  την  τηλεόραση )  .
Δεκάδες   παρόμοια   παραδείγματα   ασφαλώς  έχει  δεί  ο  καθένας  μας   στον  περίγυρό  του  .  Στην   αποικία  κάθε    παιδί  δεν  θα   έχει  να  συνδιαλέγεται  με  ένα   πατέρα  ( προβληματικό  ή  μή )   και  με  μια  μητέρα  ( προβληματική  ή  μή )   αλλά   με  την  ηγεσία  της  αποικίας   ( κάπως  απίθανο   η  ηγεσία  να  αποτελείται  απο  εντελώς  κάφρους )   και  με  όλα  τα  υπόλοιπα  μέλη  της  αποικίας .  Θα  έχει  δηλαδή  αφθονία  προτύπων  για  να  αντιγράψει .  Η  απουσία  του άγχους  για  τον  επιούσιο  άρτο   θα  δημιουργεί  ένα  ήρεμο   περιβάλλον  όπου   η προσωπικότητα  του  παιδιού  θα  αναπτύσσεται  χωρίς  στρεβλώσεις .


Για  να  ξεφύγει    ο ανθρωπος  απο  το  στάδιο  του  πιθήκου  θυσίασε  το  δικαίωμα  της   αυτοδικίας . Σε  μια  ανθρώπινη  κοινωνία   ( που  όλοι  την  θεωρούμε  ανώτερη )  κανείς  δεν  έχει  το  δικαίωμα  να  κρίνει  και  να  τιμωρήσει  τον   ενοχλητικό   γείτονα  .  Το  δικαίωμα  έχει  παραχωρηθεί   στους  δικαστές .
Παρόμοια ,  για  να  πάμε  ένα  σκαλοπάτι  παραπάνω  πρέπει  να  θυσιάσουμε  το  δικαίωμα  να  αποφασίζουμε  πόσα  παιδιά  θα  κάνουμε , πότε  θα  τα  κάνουμε  και  τίνος DNA  θα  φέρουν  τα  παιδιά .

Γνωρίζω   οτι  η  πλειοψηφία   των  απλών  ανθρώπων "εκεί   έξω"   (  εκτός   Ελληνοπρεπούς  χώρου  δηλαδή )  δεν  είναι  έτοιμη  να  ακούσει  τέτοιες  ιδέες .
Εάν  εμείς   όμως  συμφωνούμε  οτι  αυτά  είναι  αναγκαία  και  ωφέλιμα  οφείλουμε  να  προετοιμάζουμε  τον  κόσμο .  Εξ'  άλλου  (  αν  κάποτε  μια  τίμια  κυβέρνηση  διοικήσει  την  Ελλάδα )  δεν  είναι  ανάγκη  με  τη  βία  να  επιβάλλουμε   την  ιδέα  της  Αποικίας   σε  όλους .  Ας  την  εφαρμόσουν  πρώτα  αυτοί  που  θέλουν .  Οι  υπόλοιποι  ας  ζήσουν  με  την  σημερινή  μορφή  της  οικογένειας  .  Ας  πληρώνουν  το  βαρύ  τίμημα   που  συνεπάγεται  η  σημερινή  οικογένεια .
Δεν  θέλουμε   να  σώσουμε  κανέναν  με  το  ζόρι .  Θέλουμε  να  σωθούν  αυτοί  που  αξίζουν  να  σωθούν .
Ο  αμείλικτος   νόμος  της  Δαρβινικής Επιλογής   θα  επιτρέψει  να  επιβιώσουν  μόνο  οι  κοινωνίες  που  κάνουν   ορθολογική χρήση  των  φυσικών  πόρων .  Η  Αποικία   θα  επικρατήσει   όχι  επειδή  το  λέω  εγώ  αλλά  επειδή  το  λέει  η  αμείλικτη  γλώσσα  των  αριθμών .



 ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ   ΤΗΣ  NEAS   TAKSIS     ΚΑΙ  ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ   ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ
 Η   nea   taksi   πιπιλίζει  το   δικαίωμα   της   γυναίκας   να   εργάζεται   και  να  αμείβεται   όσο  και   ο  άνδρας .
Αυτό  όμως  ( απο  μόνο  του )   ΔΕΝ  ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ  ΤΗΝ  ΓΥΝΑΙΚΑ !
Όταν  θα  μείνει   έγκυος   και  όταν  θα  έχει  μωρό  στην  αγκαλιά   ( και  δεν  θα  μπορεί  να   εργάζεται )  ποιός  θα  την  θρέφει ;
Θα  πρέπει   να  είναι  υποτελής   σε  κάποιον  άνδρα ! 
Μόνο   οι  σκανδιναυϊκές   χώρες  είχαν  ( έχουν  ακόμη ; )   γενναία    επιδόματα   εγκυμοσύνης   και   μητρότητας  ( και  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ  ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ ) . 
Γι '  αυτό  και  σε   αυτές  τις   χώρες   πάνω  απο  τα  μισά   παιδιά  γεννιούνται   απο  ανύπαντρες  μητέρες .
 Η  Αποικία  που  περιέγραψα  προηγουμένως   έχει  την  σωστή   φεμινιστική   πολιτική .

Στο  κράτος   το  άτομο  θα  είναι   γνωστό  απο  έναν  μοναδικό    πολυψήφιο  αριθμό  που  θα  του  δίδεται  την  στιγμή  της   γέννησης  . Για  όλα   τα  άλλα  ονόματα  και  επώνυμα    ας  αποφασίζει  ο  τοπικός  Δήμος .
 Πχ  το   μικρό  όνομα  θα  μπορεί  να το  επιλέγει  η  μητέρα   του  νεογέννητου  και  να  το  δηλώνει  αμέσως  μετά  την γέννηση .  Το   επώνυμο  ας  το  επιλέγει   το  ίδιο  το  άτομο  μετά  την  ηλικία  των  12  ετών .


ΚΡΙΣΙΜΕΣ   ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ  ( που  πρέπει  να  απαντήσει   όποιος   αναλάβει  να  καταθέσει   πολιτικές   προτάσεις ) :

   Οι   γονείς   θα  αναλαμβάνουν  το   οικονομικό  βάρος  της  ανατροφής  των  παιδιών  ;
      
α)  ΟΧΙ                  β) ΝΑΙ

          
Η  δική  μου  απάντηση  είναι  "ΟΧΙ"  .  Η  κοινωνία  θα  αναλαμβάνει  το  βάρος .
--------------------------------

  Οι  πολίτες   θα  καθορίζουν  πόσα  παιδιά  θα  γεννηθούν  ; 
      
α)  ΟΧΙ                    β)  ΝΑΙ
 

   
Η  δική   μου απάντηση  είναι   "ΟΧΙ"  .  Οι  ηγέτες  θα  καθορίζουν   πότε  και  πόσα  παιδιά  θα  γεννηθούν .
------------------------------

   Θα  υπάρχει  ο  θεσμός  του  γάμου ;
      
α) ΟΧΙ                 β) ΝΑΙ

   
 
Η  δική  μου   απάντηση  είναι    "ΟΧΙ" .  Μπορεί   να  υπάρχει   οικογένεια  με  πατέρα  ,  μητέρα  ,  παιδιά   αλλά  δεν  θα  υπάρχει    η  νομική  έννοια   του  γάμου .


ΤΙ ΘΑ  ΚΑΝΟΥΜΕ  ΜΕ  ΤΟΥΣ  ΕΠΑΙΤΕΣ  ( ΖΗΤΙΑΝΟΥΣ ) ;
    Η  επαιτεία   είναι απαράδεκτο  φαινόμενο  σε  μια  σωστή  κοινωνία  .  Αν  πράγματι  υπάρχουν   μέλη  της  Αποικίας   που  αξίζει  να  ζούν  αλλά  δεν  μπορούν  να  παράγουν  την  τροφή  τους  ,  θα  συντηρούνται  απο  την  Αποικία .
--------------------------------------------------------


Επικοινωνία    :    pitago99@gmail.com   

 
 Αρχική  σελίδα :   
http://lofos.info/pythas/index.html 

-------------------------------------------------------------------------
Προς  τον  υπάλληλο   που   ελέγχει  τις  ιστοσελίδες   και  τις  "καρφώνει"    στα  αφεντικά  :

 ΝΟΜΙΖΕΙΣ   ΟΤΙ  Η       ν e Α     e . Π Ο Χ .Η      ΕΣΕΝΑ   ( που γνωρίζεις  ΠΟΛΛΑ )  ΘΑ   ΣΕ  ΑΦΗΣΕΙ  ΝΑ  ΖΗΣΕΙΣ  ;