Πρόσφατα κάποιος Fethullah
Gόlen ( Φετουλάχ Γκιουλέν )
κυκλοφόρησε στην Ελλάδα 10
τευχίδια με εύληπτα εδάφια
του ιερού βιβλίου των
μουσουλμάνων και ήδη 600
Ελληνέζοι ( όχι Έλληνες )
ασπάσθηκαν τον ισλαμισμό ! (
λεπτομέρειες στην http://forapartida-forapartida.blogspot.com/2012/01/o_29.html#more) .
Είναι
ατιμωτικό για εμάς να αλωνίζουν οι
θρησκείες της ερήμου μέσα στην
χώρα μας όπου
γεννήθηκε ο ανώτατος
πνευματικός πολιτισμός . Έχουμε
να απαντήσουμε κάτι στον εν
λόγω "διανοούμενο" ; Αν
"ΝΑΙ" , ας το κάνουμε .
Αν , "ΟΧΙ" να κλειστούμε
στα σπίτια μας και να
μην ξαναμιλήσουμε . Δεν μας
χρειάζεται πλέον η ανθρωπότητα . Καταθέτω
την δική μου απάντηση . Η
δική μας κοσμοθέαση
ποτέ ( μέχρι τώρα )
δεν αποτυπώθηκε με σαφήνεια
σε ένα μικρό βιβλίο . Το
κείμενο που καταθέτω μπορεί να
είναι το δικό μας
"ιερό βιβλίο" . Μόνο που σε
εμάς θα μπορούσε να
προστεθεί ή να αλλάξει κάτι με
το πέρασμα του χρόνου . Μπορεί
να γίνουμε σοφότεροι
αργότερα και να κρίνουμε οτι
κάτι θέλει αλλαγή .
Η εποχή μας είναι
εποχή κρίσεων . Τα πάντα
έχουν παλιώσει και δεν
λειτουργούν ικανοποιητικά :
θρησκείες , ιερατεία , πολιτικά
και οικονομικά συστήματα .
Τα πάντα χρειάζονται αλλαγή .
Δεν μπορείς να αλλάξεις το
πολιτικό σύστημα και να
αφήσεις την θρησκεία αλώβητη . Θα
είναι μισοτελειωμένη η αλλαγή .
Μια
σαρωτική επανάσταση πρέπει να
περιλαμβάνει :
- Μια νέα πρόταση για
την κοινωνική οργάνωση . Στην περίπτωσή
μας η παύση της κυριαρχίας των
κεφαλαιοκρατών και η άνοδος
των Άξιων ( Φιλοσόφων και
Επιστημόνων ) .
- Μια νέα πρόταση για την
οικονομία ( στην περίπτωσή μας
η επιστροφή σε αυτάρκεις αγροτικές
κοινωνίες )
- Μια νέα θρησκεία και ένα
νέο ιερατείο . Στην περίπτωσή μας ,
η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ για το
σκεπτόμενο 2 % και κάποια εκδοχή
του χριστιανισμού ( καθαρισμένη απο
τον ιουδαϊσμό ) για το
υπόλοιπο 98 % .
- Το πολιτικό κόμμα μπορεί να
υπάρχει χωρίς όμως να
είναι απαραίτητο .
Μιλάμε δηλαδή
για τερματισμό της Εποχής των Ι ο υ-δαίων
και ανατολή της Εποχής των Ελλήνων ! ( Για
περισσότερες λεπτομέρειες βλέπεhttp://lofos.info/pythas/real-moa.html )
Σήμερα υπάρχουν οι
συνθήκες . Οφείλουμε να
είμαστε έτοιμοι . Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ
ώρα θα έρθει όταν το
πιστέψουμε και είμαστε προετοιμασμένοι .
Το κείμενό μου χωρά σε
ένα μόνον τευχίδιο που
μπορεί να τυπωθεί πολύ φθηνά .
Ας ξεχυθούμε λοιπόν προς τον
κόσμο ( απόστολοι της ΔΙΚΗΣ
μας θρησκείας ) και ας τον
φέρουμε αντιμέτωπο με το
εκτυφλωτικό φώς της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ
ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗΣ . Ας καταφέρουμε ένα
σαρωτικό πλήγμα στα
βαρβαρικά δόγματα !
Ας μην ανησυχούν όμως οι
χριστιανοί . Δεν θέλουμε να τους
πάρουμε την "πελατεία" . Εμείς
στοχεύουμε στο σκεπτόμενο 2
% του ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ πληθυσμού .
Οι υπόλοιποι άς πάνε σε
όποια θρησκεία θέλουν .
Δεν κυνηγάμε να πείσουμε κανέναν .
Μόνον όποιον ερωτευθεί ακαριαία
την θρησκεία μας θέλουμε .
Όποιος δεν την ερωτευθεί με
την πρώτη δεν είναι ακόμη έτοιμος
.
Εάν
κάποιος συμφωνεί με τα
περισσότερα στο κείμενο
αλλά αλλάξει ένα
εδάφιο δεν θα σπεύσω να
τον χαρακτηρίσω "αιρετικό" . Θα
είναι εκφραστής μιας
άλλης εκδοχής της Ελληνικής
Κοσμοθέασης . Όσες περισσότερες
διαφορές έχει απο την δική
μου εκδοχή τόσο πιο μεγάλη
απόσταση θα τις χωρίζει . Ποιά εκδοχή
θα δικαιούται τον τίτλο
"γνήσια" ; Μήπως οι αρχαίοι
είχαν μία και μοναδική
κοσμοθέαση ; Δεν νομίζω .
Θα έλεγα
οτι "γνήσια" θα είναι η
εκδοχή που θα οδηγήσει
( μέσω των ιστορικών εξελίξεων
) την ανθρωπότητα σε
ένα υψηλότερο πνευματικό σκαλοπάτι .
---------------------------------------------
Προσθήκη 19-2-2012
Η θρησκεία των μελαψών της
Μέσης Ανατολής είναι ο Ισλαμισμός
. Γεννήθηκε εκεί απο έναν
Άραβα .
Η θρησκεία των μελαψών της
Ινδικής χερσονήσου είναι ο
Βουδισμός . Γεννήθηκε εκεί
απο έναν ντόπιο .
Η θρησκεία των Μογγολοειδών
είναι ( εκτός του Βουδισμού )
ο Ταοϊσμός και ο Σιντοϊσμός
. Γεννήθηκαν εκεί απο ντόπιους .
Η θρησκεία των Νέγρων είναι
η Βουντού . Γεννήθηκε απο
Νέγρους και απευθύνεται σε ψυχισμό
Νέγρου .
Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΛΕΥΚΩΝ
ποιά είναι ;
Εμείς ( οι
Λευκοί ή Άριοι -διατί
να το κρύψωμεν άλλωστε ; )
έχουμε ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ
θρησκεία δημιουργημένη απο
ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ σοφούς και
απευθυνόμενη ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΝΑΣ
ψυχισμό ;
Είναι ανάγκη να εισάγουμε
θρησκεύματα απο περίεργες και
απόβλητες φυλές της ερήμου
;
Δεν είμαστε ικανοί να
διατυπώσουμε μερικές αρχές που
συνάδουν με τον ψυχισμό μας
και την Ιστορία
μας ;
Προτείνω το παρακάτω κείμενο
να είναι το θεμέλιο της
ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ θρησκείας
---------------------------------------------------
ΦΥΣΙΟΣ ΤΥΡΡΑΝΟΙ
ΟΥΚ ΕΣΜΕΝ . ΔΟΡΥΦΟΡΟΙΣ ΚΑΙ
ΕΠΙΚΟΥΡΟΙΣ ΜΑΛΛΟΝ ΟΜΟΙΟΥΜΕΝ
Δεν είμαστε
αφεντικά της Φύσης . Πιο
πολύ μοιάζουμε με σωματοφύλακες
και υπηρέτες της .
*************************************************
ΦΥΣΙΟΣ ΚΕΛΕΥΣΜΑ ( Η
διαταγή της Φύσης )
Εντροπίαν Ελαχιστοποίει
( Μείωνε την εντροπία )
ΒΕΛΤΙΟΝ
ΤΙ ΣΟΥ ΠΟΙΗΣΟΝ
(Κάτι καλύτερο
απο εσένα φτιάξε )
----------------------------------------------
Φρειδερίκος Νίτσε :
Τάδε έφη Ζαρατούστρα
Ο πρόλογος του
Ζαρατούστρα , εδάφιο 3 :
Όλα τα όντα μέχρι τώρα
πλαστουργήσαν κάτι αψηλότερο από
τον εαυτό τους και σείς
θέλετε να είστε του μεγάλου
κύματος η φυρονεριά , και βρίσκετε
καλύτερο να γυρίσετε πίσω
κατά το ζώο , κι όχι να
ξεπεράσετε τον άνθρωπο ; Τι είναι
ο πίθηκος για τον άνθρωπο ; περίγελο ,
ντροπή λυπητερή . Ολόϊδιος πρέπει να
γίνει κι ο άνθρωπος για
τον Υπεράνθρωπο : περίγελο , ντροπή λυπητερή .
Να εγκληματείς
εναντίον της γής , αυτό είναι το
έγκλημα το πιο στυγνό στον κόσμο .
Ο πρόλογος του
Ζαρατούστρα , εδάφιο 4 : Το
μεγάλο στον άνθρωπο βρίσκεται στο ότι
είναι γιοφύρι , όχι σκοπός .
Οι ομιλίες του
Ζαρατούστρα , Τα πάθη και οι
ηδονές : Ο άνθρωπος είναι κάτι
που είν ανάγκη να ξεπεραστεί
Τα
μεγάλα γεγονότα Η γνώση : να
ποια είναι η χαρά των όσων
έχουν λεονταροθέληση
ΝΟΜΟΙ του
Πλάτωνα ( Δέκατο βιβλίο 903c ) : ... είς μερισμόν τόν έσχατον
τέλος ασπειργασμένοι ών έν καί τό σόν, ώ
σχέτλιε, μόριον εις το πάν συντείνει βλέπον αεί, καίπερ
πάνσμικρον όν, σέ δέ λέληθεν περί τούτο αυτό ως γένεσις ένεκα
εκείνου γίγνεται πάσα, όπως ή τω του παντός
βίω υπάρχουσα ευδαίμων ουσία, ουχ ένεκα σού γιγνομένη, σύ
δ' ένεκα εκείνου.
[ Ανάμεσά της
είσαι και εσύ , ανόητε , μια
μονάδα που πάντα αποβλέπει στο
σύνολο , αν και μικρότατος είσαι ,
συ δε έχεις ξεχάσει οτι
τίποτα δεν δημιουργείται παρά
μόνον για να προσφέρει μακροχρόνια
ευτυχία στην ζωή του
Σύμπαντος κι ότι τίποτα δεν
έγινε για χάρη σου αλλά εσύ (
έγινες ) για χάρη εκείνου ]
--
ΚΕΛΣΟΣ,
" ΑΛΗΘΗΣ ΛΟΓΟΣ" ( κεφάλαιο "Κριτική
της χριστιανικής διδασκαλίας ) Βλέπουμε λοιπόν ότι δεν
δημιουργήθηκαν τα πάντα για χάρη του ανθρώπου, όπως δεν
δημιουργήθηκαν για χάρη του λιονταριού ή του αετού ή τού
δελφινιού: Ο κόσμος δημιουργήθηκε από τον θεό κατά τρόπο
ώστε όλα τα μέρη του να συμβάλλουν στην ολοκλήρωση και την
τελειότητα του. Τα πάντα έχουν υπολογιστεί ώστε να
εξυπηρετούν, όχι το ένα το άλλο, αλλά το όλον και ο θεός για
αυτό ενδιαφέρεται, κι έτσι το όλον δεν το εγκαταλείπει η
πρόνοια και δεν εξελίσσεται προς το χειρότερο, ούτε ο θεός
αποφασίζει ύστερα από κάποια χρονική περίοδο απραξίας να το
στρέψει προς στον εαυτό του, ούτε και εξοργίζεται με τους
ανθρώπους, όπως δεν εξοργίζεται με τους πιθήκους ή τα
ποντίκια. Ούτε απειλές εκτοξεύει εναντίον τους· γιατί το
κάθε τι στον κόσμο κατέχει τη θέση που του αναλογεί.
ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ( επιστολή προς
Μενοικέα) ΑΣΕΒΗΣ ΔΕ ΟΥΧ Ο ΤΟΥΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ
ΘΕΟΥΣ ΑΝΑΙΡΩΝ, ΑΛΛ Ο ΤΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΔΟΞΑΣ ΘΕΟΙΣ ΠΡΟΣΑΠΤΩΝ. ( Ασεβής δεν είναι αυτός που
αναιρεί τους Θεούς των πολλών, αλλά αυτός που τις δοξασίες των
πολλών προσάπτει στους Θεούς )
Αυτά που
λένε οι πολλοί οτι δήθεν οι
θεοί νοιάζονται για σένα και είσαι
το αγαπημένο τους πλάσμα , μην τα
παίρνεις στα σοβαρά .
Δες
κατάματα την Αλήθεια . Όσο
δυσάρεστη και αν είναι . Μην δειλιάζεις .
Ναί , υπάρχει
θάνατος και φθορά . Δεν υπάρχει
μετά θάνατον ζωή . Ο θάνατος είναι
όπως ο βαθύς ύπνος . Δεν υπάρχει
θεός που να ασχολείται μαζί
σου . Δεν είσαι το
αγαπημένο πλάσμα κανενός θεού . Κανείς θεός
δεν θα σε ανταμείψει για τις
καλές σου πράξεις . Κανείς θεός δεν
θα τιμωρήσει όσους σε αδίκησαν . Αν θέλεις
να μην σε αδικούν
πρέπει να οικοδομήσεις μια καλή
επίγεια κοινωνία ΜΕ ΔΙΚΟ ΣΟΥ
κόπο .
Μην
κατασκευάζεις παραδείσους και
κολάσεις για να παρηγορηθείς
. Έτσι χάνεις και την μικρή
επίγεια ζωή σου .
Χρυσίον τε και
άργυρον ού καταχώσεις . Οβολών
χρείαν ουκ έχεις . Πόλιν κραταιάν
και φερεκυδέαν οικοδόμει .
( Ράβδους
χρυσού και αργύρου μην θάβεις
στο έδαφος . Λεφτά και μετοχές
και ομόλογα δεν χρειάζεσαι .
Φτιάξε μια κοινωνία ισχυρή και
τρισένδοξη )
Στρατηγός Μακρυγιάννης :
Ότι αν είμαι στραβός, και η πατρίδα μου είναι καλά, με
θρέφει. Αν είναι η πατρίδα μου αχαμνά, δέκα μάτια νάχω, στραβός
θανά είμαι.
Όταν θα έχεις
συμπολίτες ευτυχείς και
αποφασισμένους να πολεμήσουν για
να διαφυλάξουν την
κοινωνία , τότε μόνον
θα είσαι ασφαλής και
εσύ και τα παιδιά σου .
Δημόκριτος γοῦν αὐτός, ὥς φασιν,
ἔλεγε βούλεσθαι μᾶλλον μίαν εὑρεῖν αἰτιολογίαν ἢ τὴν Περσῶν οἱ
βασιλείαν γενέσθαι· ( Ο Δημόκριτος ,
όπως λένε , έλεγε ότι περισσότερο
ήθελε να συλλάβει μια αιτία για τα πράγματα, παρά να πάρει τη
βασιλεία των Περσών )
[ Μήτε να επιτρέπεις τον απαλό
ύπνο στα μάτια σου, πριν εξετάσεις τρεις φορές τις
ημερήσιες πράξεις (σου): «Που ξέφυγα; Τι έκανα; Τι απ
ό,τι έπρεπε δεν ολοκλήρωσα;» αρχίζοντας δε από το πρώτο να
επεκτείνεσαι στα μετέπειτα, για τα ανάξια μεν που έπραξες να
επιπλήττεις τον εαυτό σου και για τα χρηστά να ευχαριστιέσαι ]
ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ( Περί
σαρκοφαγίας , Λόγος Β' ) ...αναιρήσομεν ζώον, αλλ΄
οικτείροντες καί αλγούντες, ούχ υβρίζοντες ουδέ
βασανίζοντες· [ ..να σφάξουμε
το ζώο ( αν είναι απαραίτητο
) αλλά λυπούμενοι αυτό και
πονούντες όχι προσβάλλοντες και
βασανίζοντες ]
... Πυθαγόρας καί
Εμπεδοκλής εθίζοντες είναι καί πρός τα άλλα γένη
δικαίους. [... Ο
Πυθαγόρας και ο Εμπεδοκλής
μας δίδαξαν και προς τα άλλα
είδη ( ζώων ) να είμαστε δίκαιοι ]
τὰ δὲ Πυθαγόρου καὶ Ἐμπεδοκλέους
δόγματα νόμοι τῶν παλαιῶν ἦσαν Ἑλλήνων καὶ αἱ πυρικαὶ
δίαιται. ( ... οι
διδασκαλίες του Πυθαγόρα και
του Εμπεδοκλέους ήταν νόμοι των
παλαιών Ελλήνων και οι
δίαιτες με σιτηρά )
"Όσο ο άνθρωπος συνεχίζει να
είναι ο άσπλαχνος καταστροφέας των κατώτερων ζώντων όντων δεν θα
γνωρίσει ποτέ υγεία και ειρήνη. Γιατί όσο οι άνθρωποι
κατασφάζουν τα ζώα, θα σκοτώνουν ο ένας τον άλλο. Πράγματι,
αυτός που σπείρει τον καρπό του φόνου και του πόνου δεν μπορεί
να δρέψει χαρά και αγάπη."
Δεν
μπορείς να απαιτείς να
σου φέρονται καλά οι
ισχυρότεροι , όσο εσύ φέρεσαι
άσχημα στους ασθενέστερους . Όταν
αποκτήσεις αυτοπειθαρχία και
δεν υποκύπτεις στον πειρασμό
να προκαλέσεις μεγάλο πόνο στους
αδυνάτους ( για να κερδίσεις ολίγη
ηδονή ) τότε οι πύλες της
ευδαιμονίας θα είναι ανοικτές για
σένα .
------------------------------------------------
ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ ( σε
μια ομιλία του στο Ηρώδειο
το 1995 ) : Θα έρθει μια
εποχή που οι επόμενες γενιές
θα πληρώσουν ακριβά αυτά που
απολαμβάνουμε εμείς σήμερα .
Οφείλουμε
να παραδίδουμε στις επόμενες
γενεές τον κόσμο στην ίδια ή σε
καλύτερη κατάσταση απ' όσο τον
παραλάβαμε και να μην τον κάνουμε
χειρότερο με τις δικές μας πράξεις . Είναι
ανήθικο να στηρίζουμε
την δική μας ηδονή πάνω
στον πόνο των αδυνάτων ( και
όσοι δεν έχουν γεννηθεί ακόμη ,
αδύνατοι είναι διότι δεν μπορούν
να αντιδράσουν) . ------------------------------------------------------------------
ΠΕΡΙ ΥΛΙΚΩΝ
ΑΓΑΘΩΝ
ΠΛΑΤΩΝ , ΝΟΜΟΙ (
βιβλίο 5 , 740 a ) νεμέσθων δ' ούν τοιάδε
διανοία πως, ως άρα δεί τον λαχόντα τήν λήξιν ταύτην
νομίζειν μέν κοινήν αυτήν της πόλεως συμπάσης, πατρίδος δέ
ούσης της χώρας θεραπεύειν αυτήν δεί μειζόνως ή μητέρα παίδας..
[...Θα χρησιμοποιούν
( το γεωτεμάχιο που τους έλαχε
με κλήρο ) με αυτό το πνεύμα
, δηλαδή ο καθένας θα
θεωρεί τον κλήρο του οτι
ανήκει σε όλη την πόλη και
θα το φροντίζει πιο πολύ
απ' όσο η μητέρα τα παιδιά ...]
Όττο Στράσσερ
Η γη που είναι διαθέσιμη για
χρήση από την κοινότητα , ανήκει
αποκλειστικά στο έθνος. Από την κοινότητα
και όχι από το άτομο αποκτήθηκε με μάχη και από αυτήν
θα υποστηριχθεί ενάντια στους
εχθρούς της. Η κοινότητα ως υπεύθυνη , μοιράζει την
γη , η οποία έχει εθνικοποιηθεί , σε αυτούς που στοχεύουν στην
ανατροφή των παιδιών και της οικογενείας σε μια
ζωή εκτός άστεως.
Δεν μπορείς να
λές "ΔΙΚΟ ΜΟΥ είναι το
χωράφι , ΔΙΚΟ ΜΟΥ είναι το
δάσος , ΔΙΚΙΑ μου είναι η
λίμνη " . Αυτά υπήρχαν
πρίν απο εσένα και θα
υπάρχουν μετά απο σένα . ΕΙΣΑΙ
ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΣ ! Οφείλεις
να χρησιμοποιείς το μερίδιο
που σου ΔΑΝΕΙΣΕ η
κοινωνία για να ζήσεις
με μέτρο και όταν
φύγεις απο τον κόσμο
να το αφήσεις σε καλή κατάσταση
διότι και οι
μελλοντικές γενεές θα ζήσουν
απο αυτά . Το μόνο που
πραγματικά είναι δικό σου (
και δεν μπορεί να σου
αφαιρέσει κανείς ) είναι η
δόξα για τα σπουδαία έργα
που επιτέλεσες .
-----------------------------
ΠΛΑΤΩΝ , ΝΟΜΟΙ(
βιβλίο 5 , 743 e ) διο δη χρημάτων
επιμέλειαν ουχ άπαξ ειρήκαμεν ως
χρή τελευταίον τιμάν . όντων γαρ
τριών των απάντων περί ά πας
άνθρωπος σπουδάζει , τελευταίον
και τρίτον εστίν η των
χρημάτων ορθώς σπουδαζομένη σπουδή ,
σώματος δε περι μέση , πρώτη
δε η της ψυχής .
[...δια αυτό η
φροντίδα για τα χρήματα ,
όπως πολλάκις είπαμε , πρέπει
να είναι η τελευταία . Επειδή τρία είναι
όλα αυτά που κάθε άνθρωπος
φροντίζει , τελευταίο είναι η
φροντίδα περί χρημάτων , μεσαία
η φροντίδα περί του σώματος
, πρώτη δε ( φροντίδα )
είναι περί ψυχής ]
------------------------------------------ ΠΛΑΤΩΝ , ΝΟΜΟΙ (
βιβλίο 5 , 741 b )
..μη ατιμάσητε τω τε
ωνείσθε και τω
πωλείν προς αλλήλους ... (...το γεωτεμάχιο
που σας έλαχε δεν θα
το πουλάτε σε άλλους ούτε θα
αγοράζετε το γεωτεμάχιο άλλου ...)
----------------------------------------- ΠΛΑΤΩΝ , ΝΟΜΟΙ
(βιβλίο 5 , 744e ) έστω δη
πενίας μεν όρος η του
κλήρου τιμή , όν δει μένειν
και ον άρχων ουδείς ουδενί
ποτε περιόψεται ελάτ τω γιγνόμενον
...μέτρον δε αυτόν θέμενος ο
νομοθέτης διπλάσιον εάσει τούτου
κτάσθαι και τριπλάσιον
και μέχρι τετραπλασίου .
[ Να υπάρχει
όριο στην φτώχεια που θα
είναι το γεωτεμάχιο που του
έλαχε με κλήρο και πρέπει εκεί
να παραμένει και να υπάρχει
φροντίδα σε κανέναν να μην
είναι μικρότερη ( η περιουσία
)...και θα βάλει όριο ο
νομοθέτης να επιτρέπει ( η
αξία της περιουσίας του καθενός )
να φθάνει το πολύ στο
τετραπλάσιον ( της αξίας του
γεωτεμαχίου που του έλαχε στον κλήρο ) ]
( Ο Θαλής είπε οτι η πιό
ευτχισμένη πόλη είναι αυτή
που δεν έχει ούτε υπερβολικά
πλούσιους ούτε υπερβολικά φτωχούς
πολίτες ) . ----------------------------------------- ΠΛΑΤΩΝ , ΝΟΜΟΙ
(βιβλίο 5 , 742c ) ...μηδέ δανείζειν επί
τόκω, ... ( ...να μην
δανείζεις με τόκο... )
----------------------------------------- Δεν μπορείς να
επιδιώκεις πλούτο ( ακινήτων ) πάνω
απο τον μέσο όρο , διότι
ο δικός σου μεγάλος πλούτος
σε γή και σπίτια σημαίνει
οτι κάποιοι θα έχουν
πλούτο ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ απο τον
μέσο όρο .
-----------------------------------------
ΠΛΑΤΩΝ , ΝΟΜΟΙ
( βιβλίο 4 , 704 c ) Τί δε
περί αυτήν η χώρα ; Πότερα
πάμφορος ή και τινων επιδεής
; - Σχεδόν
ουδενός επιδεής .
-Πώς θα είναι
χώρα ; Θα παράγει τα πάντα ή
κάποια θα τα χρειάζεται ( να
τα εισάγει ) ; - Σχεδόν σε όλα
θα είναι αυτάρκης .
"ΠΟΛΙΤΕΙΑ"
Πλάτωνος 372 a,b,c,d ...ότι και όψον
έξουσιν , άλας τε δήλον οτι
και ελάας και τυρόν , και
βολβούς και λάχανα γε ...και τραγήματα
που παραθήσομεν αυτοίς των τε
σύκων και ερεβίνθων και κυάμων
, και μύρτα και φηγούς
σποδιούσιν προς το πύρ ,
μετρίως υποπίνοντες . Και ούτω
διάγοντες τον βίον εν ειρήνη
μετα υγείας ..
[...θάχουν και
προσφάγι, άλας δηλαδή και ελιές
και τυρί και λάχανα ....και
επιδόρπια θα τους σερβίρουμε ,
σύκα και ρεβίθια και κουκιά
και σμερτοκούκια και βελανίδια να
τα σιγοψήνουν στη χόβολη και
να τραβούν κι απο καμμιά ρουφηξιά
( κρασί ) . Και έτσι αφού
ζήσουν με ειρήνη και υγεία ...]
--------------------------------------------------------- "ΠΟΛΙΤΕΙΑ"
Πλάτωνος 404 d Συρακοσίαν δέ ,
ώ φίλε , τράπεζαν και Σικελικήν
ποικιλίαν όψου , ώς έοικας ,
ουκ αινείς , είπερ σοι ταύτα
δοκεί ορθώς έχειν. Ουκούν και
Αττικών πεμμάτων τας δοκούσας
είναι ευπαθείας. ( Ώστε τα
τραπέζια , φίλε μου , των Συρακουσίων
και τα πολυποίκιλα Σικελικά
αρτύματα δεν τα εγκρίνεις ούτε ακόμη και
τα τόσα φημισμένα γλυκίσματα της
Ατ τικής λιχουδιάς )
ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ( Περί του
μή δείν δανείζεσθαι ) ''Το δανείζεσθαι της εσχάτης
αφροσύνης και μαλακίας εστίν'' ( Το να δανείζεσαι
είναι δείγμα της μεγαλύτερης
ανοησίας και μαλθακότητας )
-------------------------------------
ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ( ΚΥΡΙΑΙ
ΔΟΞΑΙ XV )
Ο ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΚΑΙ ΩΡΙΣΤΑΙ ΚΑΙ ΕΥΠΟΡΙΣΤΟΣ ΕΣΤΙΝ, Ο ΔΕ ΤΩΝ
ΚΕΝΩΝ ΔΟΞΩΝ ΕΙΣ ΑΠΕΙΡΟΝ ΕΚΠΙΠΤΕΙ. ( Αυτά
που χρειάζεσαι για να ζήσεις
καθορισμένα είναι και αποκτώνται εύκολα
. Αυτά που υπηρετούν την
ματαιοδοξία σου δεν έχουν τέλος )
ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ (
Επιστολή προς Μενοικέαν ) ΟΥ ΓΑΡ ΠΟΤΟΙ ΚΑΙ ΚΩΜΟΙ
ΣΥΝΕΙΡΟΝΤΕΣ ΟΥΔ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΠΑΙΔΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΟΥΔ ΙΧΘΥΩΝ ΚΑΙ
ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΟΣΑ ΦΕΡΕΙ ΠΟΛΥΤΕΛΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΤΟΝ ΗΔΥΝ ΓΕΝΝΑ ΒΙΟΝ,
ΑΛΛΑ ΝΗΦΩΝ ΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑΣ ΑΙΤΙΑΣ ΕΞΕΡΕΥΝΩΝ ΠΑΣΗΣ
ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΤΑΣ ΔΟΞΑΣ ΕΞΕΛΑΥΝΩΝ, ΕΞ ΩΝ ΠΛΕΙΣΤΟΣ
ΤΑΣ ΨΥΧΑΣ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟΣ.
Ούτε
αραδιάσματα ποτών και
πανηγυριών ούτε απολαύσεις (
ερωτικές ) γυναικών και
αγοριών ούτε ψάρια ούτε
όσα έχει πολυτελές τραπέζι γεννούν
την ευτυχισμένη ζωή αλλά
ο νηφάλιος συλλογισμός που
ερευνά τις αιτίες κάθε
προτίμησης και κάθε αποφυγής
μας και διώχνει τις
δοξασίες , απο τις
οποίες μεγάλη ταραχή καταλαμβάνει
τις ψυχές .
*************************************************
Η ΠΑΝΑΚΕΙΑ ( το
φάρμακο για όλες τις παθήσεις
της κοινωνίας )
ΠΛΑΤΩΝΟΣ
"ΠΟΛΙΤΕΙΑ" ( 473 d ) Εάν μή , ήν δ'
εγώ , οι φιλόσοφοι βασιλεύσωσιν εν
ταις πόλεσιν ή οι βασιλής τε
νυν λεγόμενοι και δυνάσται
φιλοσοφήσωσι γνησίως τε και ικανώς
, ....ουκ εστί κακών παύλα
ταις πόλεσι , δοκώ δ' ουδέ
τω ανθρωπίνω γένει..
( Άν οι
φιλόσοφοι δεν γίνουν βασιλείς στις
πόλεις , ή αυτοί που ονομάζονται
σήμερα βασιλείς και δυνάστες , δεν
φιλοσοφήσουν γνήσια ... είναι
αδύνατο να σταματήσει το κακό
στις πόλεις και σ' όλο το
ανθρώπινο γένος ... )
ΠΛΑΤΩΝΟΣ "ΠΟΛΙΤΕΙΑ"
417 a Αλλά μόνοις
αυτοίς των εν τη πόλει
μεταχειρίζεσθαι και άπτεσθαι
χρυσού και αργύρου ού θέμις
, ουδ' υπο τον αυτόν όροφον
ιέναι ουδέ περιάψασθαι ουδέ
πίνειν εξ' αργύρου ή χρυσού . [ Ώστε μόνο
αυτοί ( οι φύλακες , ένα σκαλοπάτι
πάνω απο τον απλό λαό
) απο όλους τους άλλους μέσα
στην πόλη δεν θα έχουν
το δικαίωμα να μεταχειρίζονται και
ν' αγγίζουν χρυσάφι και ασήμι ,
ούτε κάτω απο την στέγη τους
να έχουν , ούτε πάνω τους να
φορούν , ούτε απο χρυσά κι'
ασημένια ποτήρια να πίνουν ...]
Αυτοί που
έχουν ηγετική θέση στην κοινωνία
δεν είναι ανάγκη να παίρνουν
και τον μεγαλύτερο μισθό . Μάλλον
το αντίθετο πρέπει να συμβαίνει
για να λειτουργεί σωστά η
κοινωνία . Όποιος θέλει εξουσία
δεν θα έχει πολυτέλειες .
Όποιος θέλει πολυτέλειες δεν
θα έχει εξουσία .
ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΜΟΜΟΙ
(βιβλίο πέμπτο , 740 d) ...ποριζέτω μηχανήν ότι μάλιστα
όπως αι πεντακισχίλιαι καί τετταράκοντα
οικήσεις αεί μόνον έσονται. [ ...να
μηχανευτούμε κάτι ώστε ο αριθμός
των κατοίκων ( της πόλης )
να είναι πάντα σταθερός ]
---------------------------------------------
Πότε παρακμάζει
μια κοινωνία : - Όταν οι
ηγέτες δεν ασχολούνται με την
φιλοσοφία και την αναζήτηση
της γνώσης - Όταν οι
ηγέτες αγαπούν την πολυτέλεια
και τον υλικό πλούτο - Όταν ο
πληθυσμός αυξάνεται χωρίς να
αυξάνονται και οι πηγές τροφής
-------------------------------------------------------------------------- Άπαντες οι βροτοί
ούκ ίσοι τη διανοία
ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ (ΝΟΜΟΣ
) : Πρώτον μεν ούν πάντων δεί φύσιος . Φύσιος γαρ
αντιπρησσούσης , κενά πάντα . ( Πρώτα απ' όλα λοιπόν πρέπει να
διαθέτει φυσική κλίση για να γίνει
κάποιος γιατρός . Γιατί , αν η φύση δεν βοηθάει , κάθε
προσπάθεια είναι μάταιη )
Δεν είναι
όλοι εξίσου προικισμένοι στο
μυαλό και το σώμα . Εάν η
Φύση δεν σε προίκισε
στο μυαλό , μην ζητάς να
έχεις ίσης βαρύτητος γνώμη
με αυτούς που είναι προικισμένοι .
------------------------------------------------------------------------------ ΕΚΑΣΤΟΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ
ΑΥΤΟΥ ΔΙΑΝΟΙΑΝ ΑΞΙΟΥΜΕΝ
ΠΛΑΤΩΝΟΣ "ΠΟΛΙΤΕΙΑ"
540 c Και τας
αρχούσας γε , ήν δ' εγώ ,
ώ Γλαύκων . Μηδέν γαρ τι οίου
με περί ανδρών ειρηκέναι
μάλλον ά είρηκα ή περί
γυναικών , όσαι άν αυτών
ικαναί τας φύσεις εγγίγνονται . ( Μα και
τις αρχόντισσες επίσης , Γλαύκων . Γιατί
μη νομίζεις πως όσα έχω
ειπεί αποβλέπουν στους άνδρες
περισσότερο παρά και στις γυναίκες ,
όσες τουλάχιστον κι' απ' αυτές
βοηθούν προικισμένες απο τη φύση
με την ικανότητα που χρειάζεται )
Η αξία
του καθενός κρίνεται απο το
μυαλό του και όχι απο
τους μυώνες του . Γι' αυτό
μια γυναίκα σοφή μπορεί
να είναι σε ψηλότερη
κοινωνική θέση απο έναν άνδρα .
Το ίδιο
κείμενο μαζί με τα
σχόλια που προορίζονται
για τους "αποστόλους"
της θρησκείας . Καθώς
θα αναλύουν τα εδάφια
οι "απόστολοι" θα
προσθέτουν κάποια σχόλια
για να γίνουν καλύτερα
κατανοητές οι αρχές της
θρησκείας μας .
ΤΙ ΕΣΜΕΝ ; ( Τί είμαστε ; )
ΦΥΣΙΟΣ ΤΥΡΡΑΝΟΙ ΟΥΚ ΕΣΜΕΝ .
ΔΟΡΥΦΟΡΟΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΥΡΟΙΣ ΜΑΛΛΟΝ
ΟΜΟΙΟΥΜΕΝ
Δεν είμαστε αφεντικά της
Φύσης . Πιο πολύ μοιάζουμε
με σωματοφύλακες και υπηρέτες της
. Λεπτομερής ανάλυση στηνhttp://lofos.info/pythas.tie-filosof.html
************************************************* ΦΥΣΙΟΣ ΚΕΛΕΥΣΜΑ ( Η διαταγή της Φύσης ) Εντροπίαν Ελαχιστοποίει
( Μείωνε την εντροπία και οι δύο λέξεις
αρχίζουν απο "Ε" - τα
Δελφικά Έψιλον !) Λεπτομερής
ανάλυση στην http://lofos.info/pythas/entropy.html
ΒΕΛΤΙΟΝ ΤΙ ΣΟΥ
ΠΟΙΗΣΟΝ
(Κάτι καλύτερο απο εσένα φτιάξε ) Λεπτομερής ανάλυση στηνhttp://lofos.info/pythas.tie-filosof.html
----------------------------------------------
Φρειδερίκος Νίτσε : Τάδε έφη Ζαρατούστρα
Ο
πρόλογος του Ζαρατούστρα ,
εδάφιο 3 : Όλα τα όντα
μέχρι τώρα πλαστουργήσαν κάτι
αψηλότερο από τον εαυτό τους
και σείς θέλετε να είστε
του μεγάλου κύματος η φυρονεριά ,
και βρίσκετε καλύτερο να
γυρίσετε πίσω κατά το ζώο , κι
όχι να ξεπεράσετε τον άνθρωπο ;
Τι είναι ο πίθηκος για τον
άνθρωπο ; περίγελο , ντροπή λυπητερή . Ολόϊδιος
πρέπει να γίνει κι ο
άνθρωπος για τον Υπεράνθρωπο :
περίγελο , ντροπή λυπητερή .
Να εγκληματείς εναντίον της γής ,
αυτό είναι το έγκλημα το πιο
στυγνό στον κόσμο . Ο
πρόλογος του Ζαρατούστρα , εδάφιο
4 : Το μεγάλο στον άνθρωπο
βρίσκεται στο ότι είναι γιοφύρι , όχι σκοπός .
Οι ομιλίες του Ζαρατούστρα ,
Τα πάθη και οι ηδονές : Ο
άνθρωπος είναι κάτι που είν
ανάγκη να ξεπεραστεί
Τα μεγάλα γεγονότα Η
γνώση : να ποια είναι η χαρά
των όσων έχουν λεονταροθέληση
----------------------------------------------------
ΝΟΜΟΙ του Πλάτωνα ( Δέκατο
βιβλίο 903c ) : ... είς
μερισμόν τόν έσχατον τέλος ασπειργασμένοι ών έν καί
τό σόν, ώ σχέτλιε, μόριον εις το πάν συντείνει βλέπον αεί,
καίπερ πάνσμικρον όν, σέ δέ λέληθεν περί τούτο αυτό ως γένεσις
ένεκα εκείνου γίγνεται πάσα, όπως ή τω του παντός
βίω υπάρχουσα ευδαίμων ουσία, ουχ ένεκα σού γιγνομένη, σύ
δ' ένεκα εκείνου. [
Ανάμεσά της είσαι και εσύ , ανόητε ,
μια μονάδα που πάντα
αποβλέπει στο σύνολο , αν και
μικρότατος είσαι , συ δε
έχεις ξεχάσει οτι τίποτα δεν
δημιουργείται παρά μόνον για να
προσφέρει μακροχρόνια ευτυχία στην
ζωή του Σύμπαντος κι ότι
τίποτα δεν έγινε για χάρη
σου αλλά εσύ ( έγινες ) για χάρη εκείνου
] ---
ΚΕΛΣΟΣ,
" ΑΛΗΘΗΣ ΛΟΓΟΣ" ( κεφάλαιο "Κριτική
της χριστιανικής διδασκαλίας ) Βλέπουμε λοιπόν ότι δεν
δημιουργήθηκαν τα πάντα για χάρη του ανθρώπου, όπως δεν
δημιουργήθηκαν για χάρη του λιονταριού ή του αετού ή τού
δελφινιού: Ο κόσμος δημιουργήθηκε από τον θεό κατά τρόπο ώστε
όλα τα μέρη του να συμβάλλουν στην ολοκλήρωση και την
τελειότητα του. Τα πάντα έχουν υπολογιστεί ώστε να
εξυπηρετούν, όχι το ένα το άλλο, αλλά το όλον και ο θεός για
αυτό ενδιαφέρεται, κι έτσι το όλον δεν το εγκαταλείπει η
πρόνοια και δεν εξελίσσεται προς το χειρότερο, ούτε ο θεός
αποφασίζει ύστερα από κάποια χρονική περίοδο απραξίας να το
στρέψει προς στον εαυτό του, ούτε και εξοργίζεται με τους
ανθρώπους, όπως δεν εξοργίζεται με τους πιθήκους ή τα
ποντίκια. Ούτε απειλές εκτοξεύει εναντίον τους· γιατί το κάθε
τι στον κόσμο κατέχει τη θέση που του αναλογεί.
------------------------------------------------------------ Αλήθειαν όρα
θαρραλέως
ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ( επιστολή προς Μενοικέα) ΑΣΕΒΗΣ
ΔΕ ΟΥΧ Ο ΤΟΥΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΘΕΟΥΣ ΑΝΑΙΡΩΝ, ΑΛΛ Ο ΤΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ
ΔΟΞΑΣ ΘΕΟΙΣ ΠΡΟΣΑΠΤΩΝ. (
Ασεβής δεν είναι αυτός που αναιρεί τους Θεούς των πολλών, αλλά
αυτός που τις δοξασίες των πολλών προσάπτει στους Θεούς )
Αυτά που λένε οι πολλοί
οτι δήθεν οι θεοί νοιάζονται
για σένα και είσαι το αγαπημένο
τους πλάσμα , μην τα παίρνεις στα
σοβαρά .
-----------------------------------------------------------
ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ( ΚΥΡΙΕΣ ΔΟΞΕΣ ) Ο
ΘΑΝΑΤΟΣ ΟΥΔΕΝ ΠΡΟΣ ΗΜΑΣ, ΤΟ ΓΑΡ ΔΙΑΛΥΘΕΝ ΑΝΑΙΣΘΗΤΕΙ, ΤΟ Δ'
ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΥΝ ΟΥΔΕΝ ΠΡΟΣ ΗΜΑΣ. ( Ο
θάνατος είναι ένα τίποτα για εμάς, διότι το διαλυμένο είναι
αναίσθητο και το αναίσθητο είναι ένα τίποτα για εμάς )
---------------------------------------------------------
Δες κατάματα την Αλήθεια .
Όσο δυσάρεστη και αν είναι .
Μην δειλιάζεις .
Ναί , υπάρχει θάνατος και φθορά .
Δεν υπάρχει μετά θάνατον ζωή .
Ο θάνατος είναι όπως ο βαθύς
ύπνος .
Δεν υπάρχει θεός που
να ασχολείται μαζί σου .
Δεν είσαι το αγαπημένο πλάσμα
κανενός θεού .
Κανείς θεός δεν θα σε
ανταμείψει για τις καλές σου
πράξεις .
Κανείς θεός δεν θα τιμωρήσει
όσους σε αδίκησαν .
Αν θέλεις να μην σε
αδικούν πρέπει να
οικοδομήσεις μια καλή επίγεια
κοινωνία ΜΕ ΔΙΚΟ ΣΟΥ κόπο .
Μην κατασκευάζεις παραδείσους και
κολάσεις για να παρηγορηθείς
. Έτσι χάνεις και την μικρή
επίγεια ζωή σου .
------------------------------------------------------------ Ο ΒΕΛΤΙΣΤΟΣ
ΘΗΣΑΥΡΟΣ ( η καλύτερη επένδυση )
Χρυσίον τε και άργυρον ού
καταχώσεις . Οβολών χρείαν ουκ έχεις
. Πόλιν κραταιάν και φερεκυδέαν
οικοδόμει . (
Ράβδους χρυσού και αργύρου
μην θάβεις στο έδαφος . Λεφτά
και μετοχές και ομόλογα δεν
χρειάζεσαι . Φτιάξε μια κοινωνία
ισχυρή και τρισένδοξη )
Στρατηγός
Μακρυγιάννης :
Ότι αν είμαι στραβός, και η πατρίδα μου είναι καλά,
με θρέφει. Αν είναι η πατρίδα μου αχαμνά, δέκα μάτια νάχω,
στραβός θανά είμαι.
Όταν θα έχεις συμπολίτες
ευτυχείς και αποφασισμένους να
πολεμήσουν για να
διαφυλάξουν την κοινωνία
, τότε μόνον θα είσαι
ασφαλής και εσύ και τα
παιδιά σου .
---------------------------------------------------------------
ΑΛΗΘΗΣ ΗΔΟΝΗ
Δημόκριτος γοῦν αὐτός, ὥς φασιν, ἔλεγε βούλεσθαι μᾶλλον μίαν
εὑρεῖν αἰτιολογίαν ἢ τὴν Περσῶν οἱ βασιλείαν γενέσθαι· ( Ο
Δημόκριτος , όπως λένε ,
έλεγε ότι περισσότερο ήθελε να συλλάβει μια αιτία για τα
πράγματα, παρά να πάρει τη βασιλεία των Περσών )
------------------------------------------------------------------ ΗΘΙΚΑΙ ΑΡΧΑΙ
ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ( Χρυσά Έπη )
Μη δ' ύπνον μαλακοίσιν επ' όμμασι προσδέξασθαι, πρίν
των ημερινών έργων τρίς έκαστον
επελθείν· «πήι παρέβην; τί δ' έρεξα; τί μοι δέον ούκ ετελέσθη;»
αρξάμενος δ' από πρώτου επέξιθι
καί μετέπειτα δειλά μέν εκπρήξας επιπλήσσεο, χρηστά δέ
τέρπευ. [ Μήτε
να επιτρέπεις τον απαλό ύπνο στα μάτια σου, πριν
εξετάσεις τρεις φορές τις ημερήσιες πράξεις (σου): «Που
ξέφυγα; Τι έκανα; Τι απ ό,τι έπρεπε δεν ολοκλήρωσα;»
αρχίζοντας δε από το πρώτο να επεκτείνεσαι στα μετέπειτα, για τα
ανάξια μεν που έπραξες να επιπλήττεις τον εαυτό σου και για τα
χρηστά να
ευχαριστιέσαι ] Αυτόν
τον κανόνα τον λένε συχνά οι
χριστιανοί . Εμείς πρέπει να
διαλαλήσουμε οτι απο ΕΜΑΣ
τον αντέγραψαν !
--------------------------------------------------------------- ΠΕΙΘΑΡΧΕΙΝ ΕΙΣ
ΕΜΑΥΤΟΝ
ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ( Περί σαρκοφαγίας , Λόγος Β'
) ...αναιρήσομεν ζώον, αλλ΄ οικτείροντες
καί αλγούντες, ούχ υβρίζοντες ουδέ βασανίζοντες ·
οἷα νῦν πολλὰ5 δρῶσιν οἱ μὲν εἰς σφαγὴν ὑῶν ὠθοῦντες ὀβελοὺς
διαπύρους, ἵνα τῇ βαφῇ τοῦ σιδήρου περισβεννύμενον τὸ
αἷμα καὶ διαχεόμενον τὴν σάρκα θρύψῃ καὶ μαλάξῃ· οἱ δ᾽ οὔθασι
συῶν ἐπιτόκων ἐναλλόμενοι καὶ λακτίζοντες, ἵν᾽ αἷμα καὶ γάλα
καὶ λύθρον ἐμβρύων ὁμοῦ συμφθαρέντων ἐν ὠδῖσιν ἀναδεύσαντες, ὦ
Ζεῦ καθάρσιε, φάγωσι τοῦ ζῴου τὸ μάλιστα φλεγμαῖνον· ἄλλοι τε6
γεράνων ὄμματα καὶ κύκνων7 ἀπορράψαντες καὶ ἀποκλείσαντες ἐν
σκότει πιαίνουσιν, ἀλλοκότοις μίγμασι καὶ καρυκείαις τισὶν
αὐτῶν τὴν σάρκα ὀψοποιοῦντες.
( Ας
σκοτώσουμε το ζώο, νιώθοντας λύπη και πόνο, όχι αντιμετωπίζοντάς
το με έλλειψη σεβασμού και βασανίζοντάς το, σαν πολλά που κάνουν
τώρα ορισμένοι, μπήγοντας πυρωμένες σούβλες στο λαιμό των
γουρουνιών έτσι, ώστε με την εμβάπτιση του σιδήρου μέσα του, το
αίμα , αφού πήξει και διαχυθεί, να κάνει τη σάρκα εύθρυπτη και
μαλακή, άλλοι πηδώντας πάνω στους μαστούς των επιτόκων θηλυκών
γουρουνιών και κλοτσώντας τους έτσι, ώστε αφού βγει αίμα με γάλα
και άλλα υγρά και αφού πεθάνουν ταυτόχρονα τα έμβρυα με τους
πόνους του τοκετού, να φάνε, Δία καθαρτήριε, το πιο
ερεθισμένο μέρος του ζώου. Άλλοι, αφού ράψουν τα μάτια των
γερανών και των κύκνων και τους κλείσουν στο σκοτάδι, τους
παχαίνουν, νοστιμίζοντας το κρέας τους με παράξενα μείγματα και
σάλτσες )
Τέτοια
φοβερά έκαναν οι σύγχρονοι
του Πλουτάρχου ( Έλληνες ;
Ρωμαίοι ; ) . Δεν είναι
να απορούμε λοιπόν πώς
εκείνη η κοινωνία παρήκμασε και
καταστράφηκε .
... Πυθαγόρας καί Εμπεδοκλής εθίζοντες
είναι καί πρός τα άλλα γένη δικαίους. [...
Ο Πυθαγόρας και ο Εμπεδοκλής
μας δίδαξαν και προς τα άλλα
είδη ( ζώων ) να είμαστε δίκαιοι ] τὰ δὲ
Πυθαγόρου καὶ Ἐμπεδοκλέους δόγματα νόμοι τῶν παλαιῶν ἦσαν
Ἑλλήνων καὶ αἱ πυρικαὶ δίαιται. (
... οι διδασκαλίες του Πυθαγόρα
και του Εμπεδοκλέους ήταν νόμοι
των παλαιών Ελλήνων και οι
δίαιτες με σιτηρά ) "Όσο ο
άνθρωπος συνεχίζει να είναι ο άσπλαχνος καταστροφέας των
κατώτερων ζώντων όντων δεν θα γνωρίσει ποτέ υγεία και ειρήνη.
Γιατί όσο οι άνθρωποι κατασφάζουν τα ζώα, θα σκοτώνουν ο ένας
τον άλλο. Πράγματι, αυτός που σπείρει τον καρπό του φόνου και
του πόνου δεν μπορεί να δρέψει χαρά και αγάπη."
Δεν μπορείς να
απαιτείς να σου φέρονται
καλά οι ισχυρότεροι , όσο
εσύ φέρεσαι άσχημα στους ασθενέστερους .
Όταν αποκτήσεις
αυτοπειθαρχία και δεν
υποκύπτεις στον πειρασμό να
προκαλέσεις μεγάλο πόνο στους
αδυνάτους ( για να κερδίσεις ολίγη
ηδονή ) τότε οι πύλες της
ευδαιμονίας θα είναι ανοικτές για
σένα . Λεπτομερής ανάλυση στηνhttp://lofos.info/pythas/no-mercy.html
Ιδού τί λένε
οι χριστιανοί :
Συμπεριφερόμαστε όπως οι λύκοι,
όπως οι τίγρεις κι ακόμη χειρότερα, γιατί η φύση κανόνισε για τα
ζώα να τρέφονται με αυτόν τον τρόπο, μα εμείς που με την χάρη Του,
έχουμε την ικανότητα του λόγου και την αίσθηση της δικαιοσύνης,
γίναμε χειρότεροι από άγρια θηρία~Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος (345
407 μ.Χ.)
Άνθρωποι που αποκλείουν
οποιοδήποτε πλάσμα του Θεού από προστασία, συμπόνια και έλεος, θα
συμπεριφερθούν με τον ίδιο τρόπο και στους συνανθρώπους τους~Άγιος
Φραγκίσκος της Ασίζης, 1181-1226 .
Αυτά δεν
είναι αντιγραφή απο τους αρχαίους
"ειδωλολάτρες" σοφούς ;
------------------------------------------------
ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ ( σε μια ομιλία
του στο Ηρώδειο το 1995
) : Θα έρθει μια εποχή
που οι επόμενες γενιές θα
πληρώσουν ακριβά αυτά που
απολαμβάνουμε εμείς σήμερα .
Οφείλουμε να παραδίδουμε
στις επόμενες γενεές τον κόσμο
στην ίδια ή σε καλύτερη κατάσταση
απ' όσο τον παραλάβαμε και να μην
τον κάνουμε χειρότερο με τις δικές
μας πράξεις .
Είναι ανήθικο να
στηρίζουμε την δική μας
ηδονή πάνω στον πόνο των
αδυνάτων ( και όσοι δεν έχουν
γεννηθεί ακόμη , αδύνατοι είναι
διότι δεν μπορούν να αντιδράσουν)
.
Μια άλλη ιστορία , μπορεί να
πεί ο κατηχητής , που
δείχνει οτι οι αρχαίοι Έλληνες
είχαν αντιληφθεί οτι η ύβρις
του ανθρώπου προς την φύση
πληρώνεται :
Ο Ερυσίχθων ( απο την Θεσσαλία ) ήταν ένας
πλεονέκτης, βέβηλος και ασεβής άνθρωπος. Μία μέρα βάλθηκε να
κόψει ένα ιερό δένδρο της Δήμητρας. Παρά τις
παρακλήσεις και τις προειδοποιήσεις της νύμφης που το
κατοικούσε, αυτός αποτελείωσε το δέντρο. Για τιμωρία του η
Δήμητρα του έστειλε ακόρεστη πείνα που δεν ικανοποιούνταν με
τίποτα. Έφαγε ό,τι είχε και δεν είχε, ξόδεψε όλα του τα πλούτη
για να αγοράσει όλα τα αγαθά της και να τα φάει. Πούλησε την
ίδια του την κόρη, την μάγισσα Μήστρα, για να αγοράσει τροφή.
Τέλος έφαγε και τα ίδια του τα μέλη και πέθανε, χωρίς ποτέ να
ικανοποιήσει την πείνα του. Ο μύθος συμβολίζει την αδηφαγία, την
αλόγιστη εκμετάλλευση των φυσικών πόρων, που χωρίς μέτρο
καταναλώνει ακόρεστα και πάνω από τις φυσιολογικές του ανάγκες,
στερώντας το μέλλον των παιδιών του και όλων των ζωντανών της
φύσεως - τις μορφές των οποίων παίρνει διαδοχικά η κόρη του -
και τελικά τρώει τις ίδιες τις σάρκες του και οδηγείται στον
αφανισμό.
------------------------------------------------------------------ ΠΕΡΙ ΥΛΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ
ΠΛΑΤΩΝ
Νόμοι ( 737 e ) γῆ δὲ καὶ οἰκήσεις ὡσαύτως τὰ αὐτὰ μέρη
διανεμηθήτων, γενόμενα ἀνὴρ καὶ κλῆρος συννομή. ( γή και σπίτια
σε ίσα μερίδια να
διαιρεθούν και να ισχύει
"κάθε άνδρας και μερίδιο" )
ΠΛΑΤΩΝ , ΝΟΜΟΙ ( βιβλίο 5 , 740 a
)
νεμέσθων δ' ούν τοιάδε διανοία πως, ως άρα δεί τον λαχόντα
τήν λήξιν ταύτην νομίζειν μέν κοινήν αυτήν της πόλεως
συμπάσης, πατρίδος δέ ούσης της χώρας θεραπεύειν αυτήν δεί
μειζόνως ή μητέρα παίδας..
...Θα χρησιμοποιούν ( το γεωτεμάχιο
που τους έλαχε με κλήρο ) με
αυτό το πνεύμα , δηλαδή ο
καθένας θα θεωρεί τον
κλήρο του οτι ανήκει σε όλη
την πόλη και θα το
φροντίζει πιο πολύ απ' όσο
η μητέρα τα παιδιά ... Ο
καθένας να λαμβάνει ( δωρεάν
) απο την κοινωνία ένα
σπίτι και ένα χωράφι . Αν
είναι εργατικός θα ζεί καλά
απο το χωράφι του . Αν είναι
τεμπέλης θα ζεί άθλια διότι
κανείς δεν πρόκειται να του
δώσει φαγητό . "Σου δώσαμε
χωράφι" θα του πούνε .
"Δούλεψε για να φάς" . Όταν
πεθαίνει ο άνθρωπος το χωράφι
θα πηγαίνει σε άλλον , νεογέννητο . Λεπτομερής
ανάλυση στηνhttp://lofos.info/pythas/tie-trofi.html
(
Κανείς απο εσάς να μην φέρει
αντίρρηση και να μην με
διακόψει πριν καταλάβει την
σκέψη και ακούσει
τον ρήτορα . Διότι θα
πώ όλοι να συμμετέχουν και να
έχουν μερίδιο στα πάντα και
απο αυτά τα ίδια ( αγαθά ) να
ζούν και να μην είναι ο
ένας πλούσιος και ο άλλος
πάμπτωχος . Ούτε ο ένας πολλή γή
να καλλιεργεί και ο άλλος
ούτε τάφο ( να μην έχει ) . Ούτε ο ένας
να χρησιμοποιεί πολλούς δούλους και
ο άλλος ούτε έναν ακόλουθο. Αλλά θα κάνω
τα αγαθά να ανήκουν σε όλους
και σε ίσα μερίδια )
Δεν μπορείς να λές
"ΔΙΚΟ ΜΟΥ είναι το χωράφι ,
ΔΙΚΟ ΜΟΥ είναι το δάσος ,
ΔΙΚΙΑ μου είναι η λίμνη "
.
Αυτά υπήρχαν πρίν απο εσένα
και θα υπάρχουν μετά απο σένα
. ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΣ !
Οφείλεις να χρησιμοποιείς το
μερίδιο που σου έδωσε η
κοινωνία για να ζήσεις
με μέτρο και όταν
φύγεις απο τον κόσμο
να το αφήσεις σε καλή κατάσταση
διότι και οι
μελλοντικές γενεές θα ζήσουν
απο αυτά .
Το μόνο που πραγματικά είναι
δικό σου ( και δεν μπορεί
να σου αφαιρέσει κανείς )
είναι η δόξα για τα
σπουδαία έργα που επιτέλεσες .
Μας λένε
οτι ο Μάρξ ανακάλυψε τον
σοσιαλισμό . Λάθος ! Η
ιδέα της οικονομικής
ισότητας έρχεται απο τους
αρχαίους Έλληνες . Ο πραγματικός
σοσιαλισμός ( ο ελληνικός ) έχει
τρείς βάσεις :
α) Η
γή να μοιράζεται σε όλους
σε ίσα μερίδια . β) Οι
ηγέτες να ζούν με
πολυτέλεια ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ απο τους
απλούς πολίτες γ) Να
αποφεύγεται ο ΥΠΕΡΠΛΗΘΥΣΜΟΣ
Ο
λεγόμενος υπαρκτός
σοσιαλισμός
εφήρμοσε μόνον το πρώτο ! Γι'
αυτό απέτυχε .
-----------------------------
ΠΛΑΤΩΝ , ΝΟΜΟΙ( βιβλίο 5 , 743 e )
διο δη χρημάτων επιμέλειαν ουχ
άπαξ ειρήκαμεν ως χρή τελευταίον
τιμάν . όντων γαρ τριών των
απάντων περί ά πας άνθρωπος
σπουδάζει , τελευταίον και τρίτον
εστίν η των χρημάτων ορθώς
σπουδαζομένη σπουδή , σώματος δε
περι μέση , πρώτη δε η
της ψυχής . [...δια αυτό η φροντίδα
για τα χρήματα , όπως
πολλάκις είπαμε , πρέπει να
είναι η τελευταία .
Επειδή τρία είναι όλα αυτά που
κάθε άνθρωπος φροντίζει , τελευταίο
είναι η φροντίδα περί χρημάτων
, μεσαία η φροντίδα περί του
σώματος , πρώτη δε (
φροντίδα ) είναι περί ψυχής ]
------------------------------------------
ΠΛΑΤΩΝ , ΝΟΜΟΙ ( βιβλίο 5 , 741 b
) ..μη ατιμάσητε τω
τε ωνείσθε και
τω πωλείν προς αλλήλους ...
(...το γεωτεμάχιο που σας
έλαχε δεν θα το πουλάτε
σε άλλους ούτε θα αγοράζετε
το γεωτεμάχιο άλλου ...)
-----------------------------------------
ΠΛΑΤΩΝ , ΝΟΜΟΙ (βιβλίο 5 , 744e
) έστω δη πενίας μεν
όρος η του κλήρου τιμή
, όν δει μένειν και ον
άρχων ουδείς ουδενί ποτε
περιόψεται ελάτ τω γιγνόμενον ...μέτρον
δε αυτόν θέμενος ο νομοθέτης
διπλάσιον εάσει τούτου
κτάσθαι και τριπλάσιον
και μέχρι τετραπλασίου . [
Να υπάρχει όριο στην φτώχεια
που θα είναι το γεωτεμάχιο
που του έλαχε με κλήρο και
πρέπει εκεί να παραμένει και να
υπάρχει φροντίδα σε κανέναν
να μην είναι μικρότερη (
η περιουσία )...και θα βάλει όριο
ο νομοθέτης να επιτρέπει ( η
αξία της περιουσίας του καθενός )
να φθάνει το πολύ στο
τετραπλάσιον ( της αξίας του
γεωτεμαχίου που του έλαχε στον κλήρο ) ]
( Ο Θαλής είπε οτι η
πιό ευτυχισμένη πόλη είναι
αυτή που δεν έχει ούτε
υπερβολικά πλούσιους ούτε
υπερβολικά φτωχούς πολίτες ) .
Στην ακίνητη περιουσία κανείς
δεν θα μπορεί να έχει
παραπάνω απο ένα σπίτι και
ένα χωράφι ( αυτά που του
έδωσε η κοινωνία ) . Σε
κινητά αγαθά ( χρήματα ,
χρυσάφι , πολύτιμους λίθους ,
ρούχα έπιπλα κλπ ) ας αποφασίσει
η κοινωνία τί θεωρεί θεμιτό
. Λεπτομερής
ανάλυση στηνhttp://lofos.info/pythas/tie-agatha.html -----------------------------------------
ΠΛΑΤΩΝ , ΝΟΜΟΙ (βιβλίο 5 , 742c )
...μηδέ δανείζειν επί τόκω, ... (
...να μην δανείζεις με
τόκο... )
-----------------------------------------
Δεν μπορείς να επιδιώκεις πλούτο (
ακινήτων ) πάνω απο τον μέσο
όρο , διότι ο δικός σου
μεγάλος πλούτος σε γή και
σπίτια σημαίνει οτι κάποιοι
θα έχουν πλούτο ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ
απο τον μέσο όρο .
-----------------------------------------
ΠΛΑΤΩΝ , ΝΟΜΟΙ ( βιβλίο 4 , 704 c
)
Τί δε περί αυτήν η χώρα
; Πότερα πάμφορος ή και
τινων επιδεής ; -
Σχεδόν ουδενός επιδεής .
-Πώς θα είναι χώρα ; Θα παράγει
τα πάντα ή κάποια θα
τα χρειάζεται ( να τα εισάγει ) ; -
Σχεδόν σε όλα θα είναι αυτάρκης . Η
ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ στο φαγητό και το
νερό είναι βασική προϋπόθεση
ευημερίας --------------------------------------------------------
"ΠΟΛΙΤΕΙΑ" Πλάτωνος 372 a,b,c,d
...ότι και όψον έξουσιν , άλας
τε δήλον οτι και ελάας και
τυρόν , και βολβούς και
λάχανα γε ...και τραγήματα που
παραθήσομεν αυτοίς των τε σύκων
και ερεβίνθων και κυάμων ,
και μύρτα και φηγούς
σποδιούσιν προς το πύρ ,
μετρίως υποπίνοντες . Και ούτω
διάγοντες τον βίον εν ειρήνη
μετα υγείας ..
[...θάχουν και προσφάγι, άλας
δηλαδή και ελιές και τυρί και
λάχανα ....και επιδόρπια θα τους
σερβίρουμε , σύκα και ρεβίθια
και κουκιά και σμερτοκούκια
και βελανίδια να τα σιγοψήνουν
στη χόβολη και να τραβούν κι
απο καμμιά ρουφηξιά ( κρασί ) .
Και έτσι αφού ζήσουν με
ειρήνη και υγεία ...]
--------------------------------------------------------- "ΠΟΛΙΤΕΙΑ" Πλάτωνος 404 d
Συρακοσίαν δέ , ώ φίλε , τράπεζαν
και Σικελικήν ποικιλίαν όψου ,
ώς έοικας , ουκ αινείς ,
είπερ σοι ταύτα δοκεί ορθώς έχειν.
Ουκούν και Αττικών πεμμάτων τας
δοκούσας είναι ευπαθείας.
( Ώστε τα τραπέζια , φίλε μου ,
των Συρακουσίων και τα πολυποίκιλα
Σικελικά αρτύματα δεν τα εγκρίνεις
ούτε ακόμη και τα τόσα
φημισμένα γλυκίσματα της Ατ τικής
λιχουδιάς )
Η ευτυχία δεν βρίσκεται στα
πολυτελή φαγητά
-----------------------------------------------------
ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ( Περί του μή δείν δανείζεσθαι ) ''Το
δανείζεσθαι της εσχάτης αφροσύνης και μαλακίας εστίν'' (
Το να δανείζεσαι είναι δείγμα της
μεγαλύτερης ανοησίας και
μαλθακότητας )
-------------------------------------
ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ( ΚΥΡΙΑΙ ΔΟΞΑΙ XV )
Ο ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΚΑΙ
ΩΡΙΣΤΑΙ ΚΑΙ ΕΥΠΟΡΙΣΤΟΣ ΕΣΤΙΝ, Ο ΔΕ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΔΟΞΩΝ ΕΙΣ ΑΠΕΙΡΟΝ
ΕΚΠΙΠΤΕΙ.
( Αυτά που χρειάζεσαι για
να ζήσεις καθορισμένα είναι
και αποκτώνται εύκολα . Αυτά που
υπηρετούν την ματαιοδοξία σου δεν
έχουν τέλος )
----------------------------------------------------
ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ( ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΜΕΝΟΙΚΕΑΝ ) ΚΑΙ ΔΙΑ
ΤΟΥΤΟ ΤΗΝ ΗΔΟΝΗΝ ΑΡΧΗΝ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΛΕΓΟΜΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΩΣ ΖΗΝ.
(...λέμε οτι η πραγματική ηδονή
είναι να ζείς χωρίς στεναχώριες )
------------------------------------------------------
ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ( Επιστολή προς
Μενοικέαν ) ΟΥ ΓΑΡ
ΠΟΤΟΙ ΚΑΙ ΚΩΜΟΙ ΣΥΝΕΙΡΟΝΤΕΣ ΟΥΔ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΠΑΙΔΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
ΟΥΔ ΙΧΘΥΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΟΣΑ ΦΕΡΕΙ ΠΟΛΥΤΕΛΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΤΟΝ ΗΔΥΝ
ΓΕΝΝΑ ΒΙΟΝ, ΑΛΛΑ ΝΗΦΩΝ ΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑΣ ΑΙΤΙΑΣ ΕΞΕΡΕΥΝΩΝ ΠΑΣΗΣ
ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΤΑΣ ΔΟΞΑΣ ΕΞΕΛΑΥΝΩΝ, ΕΞ ΩΝ ΠΛΕΙΣΤΟΣ
ΤΑΣ ΨΥΧΑΣ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟΣ.
Ούτε αραδιάσματα ποτών
και πανηγυριών ούτε
απολαύσεις ( ερωτικές )
γυναικών και αγοριών ούτε
ψάρια ούτε όσα έχει πολυτελές
τραπέζι γεννούν την
ευτυχισμένη ζωή αλλά ο
νηφάλιος συλλογισμός που ερευνά
τις αιτίες κάθε προτίμησης
και κάθε αποφυγής μας και
διώχνει τις δοξασίες , απο
τις οποίες μεγάλη ταραχή
καταλαμβάνει τις ψυχές .
************************************************* Η
ΠΑΝΑΚΕΙΑ ( το φάρμακο για όλες τις
παθήσεις της κοινωνίας )
ΠΛΑΤΩΝΟΣ "ΠΟΛΙΤΕΙΑ" ( 473 d )
Εάν μή , ήν δ' εγώ , οι φιλόσοφοι
βασιλεύσωσιν εν ταις πόλεσιν ή
οι βασιλής τε νυν λεγόμενοι
και δυνάσται φιλοσοφήσωσι γνησίως
τε και ικανώς , ....ουκ εστί
κακών παύλα ταις πόλεσι ,
δοκώ δ' ουδέ τω ανθρωπίνω γένει..
Άν οι φιλόσοφοι δεν
γίνουν βασιλείς στις πόλεις , ή
αυτοί που ονομάζονται σήμερα
βασιλείς και δυνάστες , δεν φιλοσοφήσουν
γνήσια ... είναι αδύνατο να
σταματήσει το κακό στις πόλεις
και σ' όλο το ανθρώπινο γένος ...
-------------------------------------------------------------
ΠΛΑΤΩΝΟΣ "ΠΟΛΙΤΕΙΑ" 417 a
Αλλά μόνοις αυτοίς των εν τη
πόλει μεταχειρίζεσθαι και άπτεσθαι
χρυσού και αργύρου ού θέμις
, ουδ' υπο τον αυτόν όροφον
ιέναι ουδέ περιάψασθαι ουδέ
πίνειν εξ' αργύρου ή χρυσού . [
Ώστε μόνο αυτοί ( οι φύλακες ,
ένα σκαλοπάτι πάνω απο τον
απλό λαό ) απο όλους
τους άλλους μέσα στην πόλη
δεν θα έχουν το δικαίωμα
να μεταχειρίζονται και ν' αγγίζουν
χρυσάφι και ασήμι , ούτε κάτω
απο την στέγη τους να έχουν
, ούτε πάνω τους να φορούν
, ούτε απο χρυσά κι'
ασημένια ποτήρια να πίνουν ...]
Αυτοί που έχουν ηγετική θέση
στην κοινωνία δεν είναι ανάγκη
να παίρνουν και τον μεγαλύτερο
μισθό . Μάλλον το αντίθετο πρέπει
να συμβαίνει για να λειτουργεί
σωστά η κοινωνία . Όποιος
θέλει εξουσία δεν θα έχει
πολυτέλειες . Όποιος θέλει
πολυτέλειες δεν θα έχει εξουσία .
------------------------------------------------------------
ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΜΟΜΟΙ (βιβλίο πέμπτο , 740 d)
...ποριζέτω μηχανήν ότι μάλιστα όπως αι πεντακισχίλιαι
καί τετταράκοντα οικήσεις αεί μόνον έσονται. [
...να μηχανευτούμε κάτι ώστε
ο αριθμός των κατοίκων ( της
πόλης ) να είναι πάντα
σταθερός ] Ο
υπερπληθυσμός είναι σπουδαία
αιτία κοινωνικών αναταραχών . Όσο
τίμια και αν είναι η ηγεσία
, δεν μπορεί να
καταφέρει σπουδαία πράγματα όταν
αυξάνει ο πληθυσμός χωρίς
ταυτόχρονα να αυξάνουν και οι
πηγές τροφής . ---------------------------------------------
Πότε παρακμάζει μια κοινωνία : -
Όταν οι ηγέτες δεν
ασχολούνται με την φιλοσοφία
και την αναζήτηση της γνώσης
-
Όταν οι ηγέτες αγαπούν την
πολυτέλεια και τον υλικό πλούτο -
Όταν ο πληθυσμός αυξάνεται
χωρίς να αυξάνονται και οι
πηγές τροφής
-------------------------------------------------------------------------- Άπαντες
οι βροτοί ούκ ίσοι τη
διανοία
ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ (ΝΟΜΟΣ ) : Πρώτον μεν ούν πάντων
δεί φύσιος . Φύσιος γαρ αντιπρησσούσης , κενά πάντα . ( Πρώτα
απ' όλα λοιπόν πρέπει να διαθέτει φυσική κλίση για
να γίνει κάποιος γιατρός . Γιατί , αν η φύση
δεν βοηθάει , κάθε προσπάθεια είναι μάταιη )
Δεν είναι όλοι εξ' ίσου
προικισμένοι στο μυαλό και το σώμα
. Εάν η Φύση δεν σε
προίκισε στο μυαλό
, μην ζητάς να έχεις ίσης
βαρύτητος γνώμη με αυτούς
που είναι προικισμένοι .
------------------------------------------------------------------------------ ΕΚΑΣΤΟΝ
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΥ ΔΙΑΝΟΙΑΝ
ΑΞΙΟΥΜΕΝ
ΠΛΑΤΩΝΟΣ "ΠΟΛΙΤΕΙΑ" 540 c
Και τας αρχούσας γε , ήν
δ' εγώ , ώ Γλαύκων . Μηδέν γαρ
τι οίου με περί ανδρών
ειρηκέναι μάλλον ά είρηκα ή
περί γυναικών , όσαι άν
αυτών ικαναί τας
φύσεις εγγίγνονται . (
Μα και τις αρχόντισσες επίσης ,
Γλαύκων . Γιατί μη νομίζεις πως
όσα έχω ειπεί αποβλέπουν στους
άνδρες περισσότερο παρά και στις
γυναίκες , όσες τουλάχιστον κι' απ'
αυτές βοηθούν προικισμένες απο τη
φύση με την ικανότητα που
χρειάζεται )
Η αξία του
καθενός κρίνεται απο το
μυαλό του και όχι απο
τους μυώνες του . Γι' αυτό
μια γυναίκα σοφή μπορεί
να είναι σε ψηλότερη
κοινωνική θέση απο έναν άνδρα . Αυτή η
διαφορά μας με τον
ισλαμισμό πρέπει να τονισθεί . Ο μισός
πληθυσμός του ισλαμικού κόσμου (
δηλαδή οι γυναίκες ) θα
συμπαθήσουν αμέσως την θρησκεία
μας . ------------------------------------------------------------- ΞΕΝΟΦΏΝΤΟΣ ΑΓΗΣΊΛΑΟΣ
ΚΕΦ. 7 φεῦ <σου>, ὦ Ἑλλάς, ὁπότε οἱ νῦν τεθνηκότες
ἱκανοὶ ἦσαν ζῶντες νικᾶν μαχόμενοι πάντας τοὺς βαρβάρους.
Αλοίμονο , Ελλάς , αυτοί οι πεθαμένοι εάν ζούσαν ήταν
ικανοί μαχόμενοι να νικούν όλους τους βαρβάρους ( το είπε ο
Σπαρτιάτης Αγησίλαος όταν του ανεκοίνωσαν οτι οι αντίπαλοι της
Σπάρτης έχασαν 10.000 οπλίτες στην μάχη με τον σπαρτιατικό
στρατό )
Η Λευκή φυλή κατεπονήθη σε ανόητους
εσωτερικούς πολέμους ( Α΄ και Β΄ Παγκόσμιος πόλεμος ,
Ψυχρός Πόλεμος , αντιπαράθεση ΗΠΑ - Ιράν ) Αυτό έδωσε
την ευκαιρία σε άλλες φυλές να αποκτήσουν πυρηνικά όπλα
( Κίνα , Ινδία , Πακιστάν , Β. Κορέα , Ισραήλ )
ΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΛΕΥΚΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ
! ( ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΙΤΡΙΝΩΝ ΚΑΙ
ΜΕΛΑΨΩΝ )
Οι κατηχητές πρέπει να το αναφέρουν σαν
επιπλέον κέρδος που θα φέρει η διάδοση της θρησκείας μας
μεταξύ των Λευκών
Ένα ακόμη κέρδος ( θα λένε οι κατηχητές )
θα είναι οτι θα παραγραφούν όλα τα χρέη ( και προς
τράπεζες και προς ιδιώτες ).
Οι ιδιώτες που έχουν
να λαμβάνουν θα
αποζημιωθούν με τις
περιουσίες των διεφθαρμένων
πολιτικών ( που θα κατασχεθούν )